Tartelette Amazonian Clay Matte Far Paleti - Makeup Book-Kozmetik Blogu

25 Mart 2017 Cumartesi

Tartelette Amazonian Clay Matte Far Paleti














Henüz yaza girmeden tam sonbahar mevsimine özgü bir far paletinden bahsetmek istiyorum.
Eğer mat renklerin tutkunuysanız dört mevsim vazgeçemeyebilirsiniz. :)

Yurtdışı Sephora larda rahatlıkça bulabileceğimiz ama nedense ülkemize hala gelemeyen bir isim.
Oysa kült denilebilecek çok güzel kozmetikleri var.

Amazonian Clay Matte birbiri ile uyumlu tamamen soft oniki renkten oluşuyor.




Sol yukarıdan aşağı üç renk Free Spirit, Caregiver, Super Mom oldukça açık renkler.
Caregiver pembe alt tonlu iken Free Spirit ve Super Mom daha kahve tonlarında.
taban, baz oluşturmak kaş altı aydınlatmak ya da göz kapağımı nötrlemek
için kullanıyorum.

Yada sadece bu üç rengi kombinleyerek kullanıp keskin bir eyeliner ve yoğun maskara . . .


Renkler genel olarak soft pembe ve sütlü kahve tonlarından devam ediyor.
Bombshell biraz mor biraz mürdüm arası bir renk sadece.
Bir de Fashionista var tam anlamıyla kömür.
Hani kirpik dibine biraz sürer sonra blend ederek smokey yaparsınız ya işte bunun
için ideal olan far.



Açık renkler baz desteği istese de koyu renkler pigmentasyon konusunda oldukça başarılı.
Sol üstten aşağı doğru koluma Swatch hazırladım.
Renklerin isimleri sırasıyla ;
Free Spirit , Caregiver , Super Mom , Force Of Nature , Natural Beauty . Wanderer , Dreamer ,
Best Friend , Power Player , Multi Tasker , Bombshell , Fashionista . . .

Kalıcılığı baz uygulamaksızın ortalamanın üzerinde.
Göz kapaklarımda topaklanma ya da birikme yapmıyor.
Tozutma derseniz öyle aman aman tozutması da yok.

Tek bir palet seçecek olsam sanırım Clay Matte derdim.
Tek başına dev bir palet...s


Bu renkler ile hem gece hem gündüz makyajı yapmak mümkün...

Biraz daha fikir vermesi açısından size Tarte kozmetiğin kendi sitesine ait resimleri de bırakıyorum.
Bir an önce Sephora Türkiye ye gelmesini diliyorum.

Sevgiyle kalın Nur :*











2 yorum:

  1. çok güzel bir palet.. bu arada bloga GFC butonu koyarsanız izlemek takip etmek kolay olur..

    YanıtlaSil

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard