Maybelline Master Strobing Stick - Makeup Book-Kozmetik Blogu

14 Mart 2017 Salı

Maybelline Master Strobing Stick


Merhabalar ben Nur...

Hemen hemen herkesin günlük makyajında bir takıntısı vardır...
Kimisi rujum olmadan asla der, kimisi kaşlarında hassastır, kimisi göz altlarına takıntılı,
kimisi de ten makyajına eyvah-eyvah...
Ben ten makyajımın kusursuz ve vurgulu olmasında yani kontur ve highlihgt
(umarım doğru yazabilmişimdir) konusunda takıntılıyım.

Ne zaman bugün çok uğraşmayacağım bir göz kalemi bir rimel yeter desem elimde kontur fırçası ayna karşısında son kontrollerimi yaparken buluyorum kendimi.

Çok dağıttım özür dilerim :)

Herkesin kolaylıkla ulaşabileceği bir o kadar da kolay uygulayabileceği bir aydınlatıcı dan söz etmek istiyorum.

Maybelline Master Strobing Stick.
Stick olarak uygulanan nefis bir aydınlatıcı.





 Kimi orta hesaplı, kimi high-end isimler içerisinde son dönemlerde en sevdiğim
aydınlatıcı bu oldu.
Alırken tereddüt etsem de kullandığım ilk günün sonunda, kesinlikle doğru bir seçim olduğuna karar verdim.


İnci pembesi ve altın-bronz renkte iki farklı aydınlatıcı yer alıyor Maybelline standlarında.
Altın tonlarından oluşan 300 renk koduna sahip Dark Gold' u kullanıyorum.
Bence inci pembesi daha çok açık ten grubuna sahip olanlara uygun.
İlk bakışta aklıma NARS ' ın copacabana sını aklıma getirmişti.
Ben biraz daha buğday ten grubuna sahip olduğum için Dark Gold dan yanayım.

Uygulama fotoğraflarını ve uygulama şeklini bir altta anlatacağım.





Stiği direk uygulama alanına sürerseniz ışıl ışıl sim-sim bir görüntü alabilirsiniz.
Yüzümde uygulama yaparken eğer stiği direk elmacıkkemiklerime sürdüysem allık fırçası tipinde bir fırça yardımı ile dağıtıyorum.
Ama daha çok aydınlatıcı fırçamı elime alıp stiği süpürmeyi, sonrasında da vurgulama yapmak istediğim yerlere uygulamayı tercih ediyorum.
Sonuç olarak ıslak ve canlı bir bitiş elde ediyorum.
Üst görselde verdiğim ise stiği direk uygulayıp fırça ile dağıtarak oluşturulmuş bir vurgulamadır.
Ki benim için fazla ışıltılı bir görüntü.
Eğer amacınız ıslak ve canlı bir bitişse stiği yüzünüze sürmek yerine blend etmeyi sağlayacak ya da aydınlatıcı uygulamak için hazırlanmış bir fırçayı Maybelline Master Strobing Stick'e sürün ve ondan sonra vurgulamanızı yapın...
Eminim ki o zaman sizin gönlünüzü de feth edecektir.
Strobing yani ıslak makyaj için biçilmiş kaptan.
Fiyat performans olarak üst seviye de.
Kalıcılık ise gün boyunca sizinle.
Uçup gitme, yağlanma ya da sivilcelenme gibi sorunları yok.
Bunları objektif olarak yorumlayacak kadar uzun bir süredir kullanıyorum.
Dipnot: cildim karma yağlı...
Sonuç olarak almaya da kullanmaya da değer.
Fiyat olarak normal günlerde 30 ile 35 TL. arası bir fiyattan satılıyor.
Bazı kozmetik mağazaların sık sık yaptığı indirimlerle yarı fiyatına bile almanız mümkün.
Olmazsa olmaz değil ama ıslak makyajı ya da aydınlatıcı kullanmayı seviyorsanız bir göz atın derim ;)

Sevgiyle kalın NUR   :*





Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard