Phyto Keratine Extreme Saç Bakım Kremi - Makeup Book-Kozmetik Blogu

18 Mart 2017 Cumartesi

Phyto Keratine Extreme Saç Bakım Kremi

Merhabalar
Ben Puco...
Daha önce size Phytoelixir e ait bakım yağından bahsetmiştim.
Yazısını hatırlamak isterseniz
buraya bir tık..

Saçlarımla çok sık oynadığımı da anlatmıştım size.
Boyaydı, renk değişimiydi, saç şekillendirmeydi derken çok yıpranıp kurumuştu saçlarım.
Çözüm için phtyo ürünleri çok işime yaradı.

Bugün sizinle paylaşacağım Phyto Keratine Extreme kuru ve yıpranmış saçlar için tasarlanan onarıcı bakım kremi...






Benim gibi saçlarınızı çok fazla boyaya maruz bıraktıysanız ya da saçlarında aşırı kuruma olan arkadaşlarım varsa sizlere önerebileceğim en ideal bakım ürünü.
Fransız markası olan Phtyo içeriğindeki bitkisel keratinin onarıcı gücü ile saçlarınızın yeniden yapılanmasını sağlıyor.

Saçlarımı yıkamadan önce phtyo elixir saç bakım yağını uyguluyorum.
Duş sonrasında da keratin botoksu yapıyorum.
Saçlarımın fazla suyunu bir havluyla aldırıp arkasından keratin kremini uygulayıp kurutuyor ya da şekillendiriyorum.



İçeriğindeki yağlar  ve çiçek ekstreleri saçları besleyip ipeksi bir görünüm kazandırırken aynı zamanda kabarmasını da engelliyor.
Benim için en mutlu edici özelliği ise saçlarımın sağlıklı bir şekilde uzamasını sağlarken güçlenmesine yardımcı olup dökülmesini engelliyor olması....
Phtyo Keratine sayesinde saçlarım kaybettiği nemi geri kazandı.
Artık daha canlı ve daha parlak saçlarım var...

Benden size bir not ;  saçlarda ağırlık hissi yapmıyor ve yağlı bir görünümü yok, bu yüzden günlük kullanıma uygun olduğunu düşünüyorum.
Sevgiyle Kalın Bukowki   ;)

Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard