BH Cosmetics Wild Child Far Paleti - Makeup Book-Kozmetik Blogu

2 Mart 2017 Perşembe

BH Cosmetics Wild Child Far Paleti




Merhabalar....

Yurt dışı kozmetik ürünlerine merak sardığım dönemlerde gözüme kestirdiğim, alsam mı almasam mı diye düşünüp dururken siparişini vermiş bulunduğum bir far paleti
Wild Child....

Sonrasında da günlük makyajımda çok sık kullandığım bir makyaj malzemesi oldu.

Yurt dışından getirttirmeye değecek, hem ekonomik hem de kaliteli bir kozmetik bence..






Bu far paleti baked yani fırınlanmış olarak geçiyor.

Bence pek çoğumuzun terracotta diye bildiğimiz  kozmetiklerle aynı...

Ahşap ile karton karışımı dayanıklı ve şık bir ambalajın içerisine tasarlanmış.

Kendi içerisinde kullanıma uygun büyüklükte aynası mevcut.

Mıknatıslı kapağı oldukça güçlü çantaya attım gitti derseniz korkunuz olmasın kolay açılacağını düşünmüyorum.
Yine de siz siz olun riske atmayın. Çantanıza derli toplu koyun.





İçerikten çok fazla anlamasam da anlayanlar ve merak edenler için bu detayı da şöyle bir kenara koyayım.

Benim gördüğüm kadarıyla ya da algıladığım kadarıyla, talk, benzin, paraben, alkol benzerleri yer almıyor.

içeriğinde de minerallere yer verilmiş.

Oldukça uzun bir süredir farklı kombinler oluşturarak, uzun saatler boyunca bana makyajımda eşlik etti.

Alerjik olarak hiçbir yan etkisi blunmadı.
Dip not; Gözlerim alerjiktir. Kozmetik ürünler ile barış sağlayamazsa ya göz yaşı döker, ya da ağrıma ve şişme yapar.
Bu iki durumun ikisi de gerçekleşmedi.



,

Birbirine  uyumlu 9 ışıltılı renkten oluşuyor. 

Pigmentasyonları oldukça yüksek.

Performans -Fiyat ilişkisi değerlendirmesinde benzerlerinden sıyrılıyor bence.

Ben gün içerisinde far bazı kullanmıyorum.

Göz kapağımda akma, uçma, bulaşma yapmadı.
Ortalama 6-7 saat renkler etkisini kaybetmiyor.





Üst fotoğraf gün ışığında çekilmiştir.

Far swatchları soldan sağa olacak şekilde palet le aynı sıralama ile hazırlandı.

Renkler ışıltılı olduğu için net yansıtmam biraz zor oldu.

Yine de sizlere bir fikir verebildiğimi düşünüyorum.

Bir alt fotoğrafta da kapalı ortam da yine gün ışığında nasıl göründüğünü fotoğraflamaya çalıştım.





Umarım sizler için yararlı bir yazı olmuştur.

Benim gördüklerim bu kadar.

Göremediklerimi de siz sorun ben anlatayım ;)



Sevgiyle kalın NUR :*


Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard