MAC Yağlanma Kontrolü Sağlayan Matlaştırıcı Losyon - Makeup Book-Kozmetik Blogu

15 Mart 2017 Çarşamba

MAC Yağlanma Kontrolü Sağlayan Matlaştırıcı Losyon

Merhaba....Eğer sizin de benim gibi karma ya da yağlı ya dönük bir cilt yapınız varsa bu yazının ilginizi çekeceğini düşünüyorum..

Makyaj yapmayı seviyorum.
Cildimde yağlanmayı parlamayı seviyor.
Ama ben bu durumdan pek hoşnut değilim.
En mat yapıda ki fondöteni de sürsem Allah' ım ışıl ışıl
bir yüzüm oluyordu.
Pudra, primer, baz, fix spray...
Çözüm arayıp durdum..






M.A.C. Oil control lotion matifiante...

Bir çok primer in içerisinde benim yağ maskesi yapılmış gibi duran yüzüme
en uzun süreli etkiyi veren ürün oldu.


M.A.C. yağ dengeleyici ve matlaştırıcı losyon.
Tüp içerisinde hafif sedefli gibi duran beyaz bir losyon var.
Güzelce temizlediğim yüzüme, tonik uygulamasından sonra makyaj altına uyguluyorum.
Bir fındık büyüklüğünden az bir miktar tüm cilde yeterli oluyor.

Anında cildimdeki yağ hissini yok ediyor.
Ayna karşısında ki parlamayı dengeliyor.
Makyajımın yüzüme daha uzun süre oturmasını sağlıyor.
Bunun yanı sıra gözenek görünümünü de azalttı, ki hatırlatma geçici bir çözüm.




Genelde makyajımda ki parlama 3-4 saat sonrasında parlama olmaktan çıkıp kusmaya başlıyordu.
M.A.C. matlaştırıcı losyon sayesinde bu süreyi 6 saate çıkarmayı başardım.
İyi tarafı 6 saat sonrasında fondötenim artık kusmuyor.
Sadece t bölgemde hafif bir parlama oluşuyor.
Olsun bu da çok büyük bir başarı.
İster makyaj altına isterse makyajsız olarak sadece parlamayı dengelemek için tek başına uygulayabileceğim güzel bir primer.

Ben denemek için önce travel boyunu almıştım.
MA.C. mağazası ile yolum kesiştiğinde orijinal boyunu da almayı düşünüyorum.
Ama sizin yolunuzun üzerinde bir MAC yoksa internet üzerinden de temin edebilirsiniz.

Sevgiyle kalın Nur   :*





Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard