M.A.C. Studio Fix Fluid Fondoten - Makeup Book-Kozmetik Blogu

22 Mart 2017 Çarşamba

M.A.C. Studio Fix Fluid Fondoten

Güzel görünmek, çekici bir ifadeye sahip olmak her kadının isteği.
Bazılarımız bunu aynaya baktığında kendi gözünde, özünde görür.
Bazılarımız içinse bir parça maskaraya, azıcık renklendirilmiş dudaklara, kusursuz bir ten için verilen çabada saklıdır.
Aslında birazcık özgüven ve bunu desteklemek yeterli.
Benim en büyük güven desteğimse ten grubu kozmetiklerim ve fondötenlerim.
Kapatıcılığı ve kalıcılığı ile M.A.C. Fix Fluid favorilerim arasında ilk sırayı çekiyor.


Cam şişe içerisinde satılan bu ürün ne yazık ki pompasız olarak satılıyor.
M.A.C. ten fondöten aldıysanız size tavsiye yanında pompa da isteyin.
Kıvamı akışkan ama çok ta sıvı gibi değil.
İlk uygulama esnasında kokusu beni biraz rahatsız ediyor ama sonrasında dağılıp gidiyor.
Ya da ben alışıyorum ama yoğun bir Hindistan cevizi yağı aroması var.
Kapatıcılığı ortadan yükseğe doğru.
Nadiren ya da bölgesel olarak kapatıcı kullanıyorum diyebilirim.
Kalıcılık ortalama 4-6 saat arası parlama ya da akma yapmıyor.
Baz ve pudra desteği ile bu süreyi daha da uzatabiliyorum.
Aramızda yeni olanlara bir hatırlatma cildim yağlıya dönük karma,
ve akne sorunum var hatta sivilce lekeleri de.
Bu kadar sorunlu olduğumu göz önüne alırsak oldukça etkileyici bir performansı var.





M.A.C. ürünlerinde oldukça geniş bir renk skalası var.
Malumunuz profesyonel ve artistik çalışmalar  da neredeyse ilk tercih edilen marka diyebilirim.
Mac ten grubunda iki tablo ile bizi ayırıyor.
NC ve NW
NC grubunda bulunanlar için sarı alt tonu,
NW grubunda bulunanlar içinde pembe alt tonu ten ürünleri tasarlamışlar.
Benim ten rengim NW 25 ben kendimi hep sarı alt tonlu olduğumu sansam da öyle değilmişim.
Kesinlikle bir profesyonel destek almak gerekiyor bu konuda.
Bir kaç farklı denemeden sonra tenimle birebir aynı renk tonunda hatta ve hatta lekelerimi kapatmış olmasa kesinlikle bir şey sürüldüğünü düşünmeyeceğim bir renk.
Ben yine çok uzattım.
Renk skalası önce cilt alt tonlarına ayrılıyor.
Buradan da en ara tonlara kadar dağılıyor.
Mutlaka ama mutlaka kendi ten renginizde bir studio fix fluid bulabilirsiniz.


Mat ama kadife bir bitiş sunuyor.
Kapatıcılığı beklediğimin çok üstünde.
Pompasız.
Akışkan yapıda.
Fırça ya da beauty blende tipi süngerler ile güzel bir uygulama alınabiliyor.
Ben İt brush markasının airbrush blurring fırçası ile uygulamayı sevdim.
İkisi bir araya gelince fotoshop etkisi yaratmış oluyor.
Kalıcılık ortalama 4-6 saat.
Karma ve yağlı ciltler için kesinlikle baz ya da pudra gerekli.
Uygulama esnasında kokusu çok rahatsız edici sonrasında kayboluyor.
Renk skalası çok geniş. Öyle ki size renk Swatch larını eklemek istedim ama fotoğraflar yazıdan çok ama çok, çok daha fazla olacaktı ve siz sıkılacaktınız o yüzden koymadım.
Ne diyordum ?
Fiyat performans olarak başarısı beklentimi karşılıyor.
Muadilleri var mı bulunabilir.
Bu fondöten gamından en fazla şikayet tek tükte olsa sivicelenme yapabiliyormuş.
Ama uzun süreli kullanmamam rağmen bende pek fark etmedi.

Sevgiyle kalın NUR :*






Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard