NYX Total Control Drop Fondoten - Makeup Book-Kozmetik Blogu

29 Ocak 2018 Pazartesi

NYX Total Control Drop Fondoten

Son zamanlarda Nyx markası inanılmaz şekilde dikkatimi dağıtıyor.
Ürün yelpazesinin genişliği, ürün kalitesi, renk skalası, her bütçeye hitabı ile aksi mümkün değil zaten.
Ayrı bir parantez açmak gerekirse Nyx Kozmetik ürünleri Cruelty Free..
Yani hayvanlar üzerinde deney yapmıyor ve hayvansal içerik kullanmıyor.
Dürüst davranmak gerekirse ben bu özelliği şart koşan biri değilim.
Ama elbette ki benim içinde olumlu bir özellik...

Son dönemlerde mümkün olduğunca alışverişlerimde Nyx markası ürünlere de yer vermeye çalışıyorum.
Detaylı yorumlayabilecek kadar kullandıklarım da burada sizlerle paylaşacağım..

Bugün pek çoğumuzun ilgi alanında merak odağı olan Total Control Drop Fondoten var..

Benim açımdan bir markayı sevebilmek için en önemli özellik ten ürünlerinin iyi olmasıdır.
Ama tabi ki bu gerçek bir kıstas olamaz.

Problemli bir cildim olduğu için en sık alışverişi fondoten ve kapatıcı ürünler üzerinde yapıyorum.
Doğal olarak Total Control Drop fondoteni denemesem  olmazdı..

Cam şişe ve damlalıklı uygulama kapağı olarak tasarlanmış.

Cam tasarımları severim... Benim gözümde ürünü daha şık gösteriyor.

Marka  inceden yoğuna doğru örtücülük ile istediğin yoğunlukta kapatıcılığı kendin ayarlamayı,
mat yapısı ile mükemmel kadifemsi dokuyu,
uyguladığın damla sayısına göre istediğin oranda pürüzsüz görünüme sahip olmayı vaat ediyor.


Yaklaşık 2 haftadır baz takviyesi ile baz uygulamaksızın, sprey desteği ile gibi pek çok yöntem, sünger, fırça ve el ile uygulamalarda bulundum.

Matlaştırıcılı veya yağ kontrollü baz ile uygulamak gerçekten hata olur.
Ürün ciddi anlamda mat.

Yoğun akıcı bir kıvama sahip olmasına rağmen kendinden pudralı..
Uygulama sonrasında siz üzerine pudra kullanmasanız bile inanın pudralıymış gibi bir bitiş sunacak.
İyi tarafı cake görüntü oluşturmuyor.


Ürün vaadinde 2 damla ile hafif 3-4 damla ile orta ve yoğun kapatıcılık elde edebileceğimiz sunuluyor.
Cildimde belirgin lekeler olduğu için yoğun kapatıcılığa ihtiyaç duyuyorum.
İstediğim örtücülük için ciddi anlamda bir ürün kullanmam gerekiyor.
30 ml. lik ambalaj içerisinde de bu uzun süreli kullanım imkanı sağlamıyor.
Yani 50ml kullandığımız normal fondötenler ortalama 4-6 ay arası kullanım süresi sunarken,
30ml ambalajı ile istediğim örtücülük için bu kullanım süresi mümkün değil..

 

Yağ kontrolü vaat ediyor ama maalesef T bölgemde o kontrole rastlayamadım.
Evet tamamen mat evet arkasından pudra desteği uygulama gereği duymuyorum.
Uygulama sonrası oksitlenmiyor renk değişikliği yapmıyor.
Ama birkaç saat sonrasında burun kenarlarım kusmaya başlıyor yada tamamen uçuyor.
Bir diğer kötü yanı eğer yoğun bir nemlendirici uygulanmazsa çene kenarları burun çevresi kabuk kabuk, yol yol artık nasıl tabir ederseniz çatlama yapıyor.
Cildim ciddi anlamda yağlı ama nemlendiricisiz uygularsam çene ve dudak çevresi çok kötü bir görünüme yol açıyor..
Ürünün bir diğer handikapı çok hızlı sabitlenmesi.
Hızlı bir dağılım yapmazsanız kesinlikle homojen durmayacaktır.
Fondoteni bölgesel ve seri olarak uygulamakta fayda var. Çok hızlı sabitleniyor..
Elimle uyguladığımda tam dağılım yapamadım.
Sünger kullandığımda ürün süngerde kaldı yüzüme uygulamak için baya bir ürün heba etmem gerekti.
En iyi sonucu Sigma F80 Buffing Brush ile sağladım.
İlle Sigma ile uygulayın demiyorum ama tok kıl yapısında tampon hareketler ile uygulama yapabileceğiniz bir fırça yerinde bir seçim olacaktır.

Kuru cilt yapısındakilerin kesinlikle nefret edeceği karma ya da yağlı cilt yapısının ise T bölgesini baz ile sabitleyip T bölgesi haricini güzelce nemlendirmesi gerektiğini düşünüyorum.
Nemlendirici uygulamak yerine Glowy Primer sprey ile de yaklaşık aynı sonucu alabilirsiniz.

 

Ürün 24 renk skalasına ayrılıyor.
İçerisinden istediğiniz renk tonunu bulabileceğinizi düşünüyorum.
Mac Nw 20 cilt tonuna sahibim ve Nyx Total Control Drop fondötenlerinden
09 Medium Olive fark edilmeyecek kadar yakın bir örtüşme sağladı.
Nw 20 biraz daha soluk pembe alt tona sahipken 09 Medium Olive biraz daha sarı alttonlu kalıyor.
Ama benim açımdan çok fazla bir ten rengi sorunsalı oluşturmadı...


 
 
Ürün artı eksi tartısı ile incelendiğinde homojen dağıtmakta sorun yaşadığım için bir eksi aldı...
Pudralı olması benim için bir yönde artı oluştururken gün içerisinde çatlamalar yapması çok büyük bir eksi oluşturdu.
Çatlama yapmaması için nemlendirici kullanmak beni yoruyor açıkçası..
Örtücülük oranını dilediğimce ayarlayabilmek benim için büyük bir avantaj..
30ml boya oranla 60 tl fiyat benim için eksi özellik..
Aynı fiyata çok daha iyi bir ürün bulunabileceğine eminim..
Açıkçası keyifli bir deneyim uzun uzadıya deneme şansım oldu ama tekrar alacağım bir ürün değil..
 
Deneyen ya da merak edenler yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim..

Sevgiyle Kalın
Nur
 
 

4 yorum:

  1. okudum çok güzel yazmışsınız başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  2. Benim cildimde biraz problemli denesem mi diye dusunuyorum, fikir sahibi oldum ellerine saglik😍

    YanıtlaSil
  3. Sayende bilgileniyoruz iyi ki böyle bir yapı yapıyorsun

    YanıtlaSil
  4. Emeğinize elinize sağlık çok başarılı olmuş

    YanıtlaSil

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard