Pastel Highlighter Moon Light & Sun Light Aydınlatıcılar - Makeup Book-Kozmetik Blogu

23 Mart 2017 Perşembe

Pastel Highlighter Moon Light & Sun Light Aydınlatıcılar


Aydınlık, ışıl ışıl ama doğal bitişleri, biraz da olsun ıslak görünümleri seviyoruz.
Yoksa seviyorum mu demeliydim ?
Bu yazıyı okuduğunuza göre evet seviyoruz.
Highlighter koleksiyonumun arasından hem likit hem de ekonomik bir isimden bahsetmek istiyorum.
Pastel markasının aydınlatıcıları bu konuda oldukça başarılı.
Yapacağınız uygulama yoğunluğuna göre alacağınız sonuçta değişiyor.




















Pek çok marka ürün gamına yeni partlar eklerken Pastel de buna uyum sağlamaya karar verdi.
Daha çok koleksiyonlarını bekliyor olsak ta yavaş yavaş ilerliyor.
Aydınlatıcı ürünler ile ani bir atak yapmıştı.
Gerçi bu yazıyı yazmak için biraz geç kaldım, ama ilerleyen zamanlarda karşılaştırma yazılarım da
olacağı için sizlere de aktarmak istedim.
Moon Lighter - Ay ışığı isimle olan pembe alt tabanlı ışıl ışıl bir renk.
Benim aklıma daha çok Nars Copacabana yı getiriyor.
Benefit High Beam e de benzetenler var.
Sun Light - Gün ışığı isimli olan aydınlatıcı ise sarımsı, altın ışıltılarda daha doğal bir renk.
Yine Nars markasından bir aydınlatıcı olan Hot Sand muadil i olabilir diye düşünüyorum.
Bu küçük ipuçlarım gelecek yazılarımın konusu olacak.
Biz buradan Pastel Highlighter - Aydınlatıcı ' larının yorumlarına geçelim.




Sol tarafta ki ince pembe çizgi Moon Light.
Sağ tarafta bulunan ise Sun Light.
Bu şekilde görüldüğünde oldukça metalik görünüyor.
Hatta insan biraz çekinmiyor da değil acaba disko topuna dönermiyim,
günümüzde disko da kalmadı ki.
Şaka bir yana Doğal bitiş için azıcık bir uygulama yetiyor.




Parmaklarım ile dağıttığım bölge de dikkatli bakılmazsa arada ki renk farkı çok yokmuş gibi...
Ama yine de ara da fark var.
Korktuğum gibi ışıl ışıl bir görüntü oluşturmuyor.
Az bir uygulama ve homojen dağılımla ( ki bunu uygulamak çok kolay ) çarpıcı bir görünüme
sahip olunuyor.
Kendi içerisinde oje fırçası gibi bir fırçası var.
Ben bu fırçadan çok memnun kalmadım açıkçası.
İlk başlarda oldukça sert zamanla yumuşuyor.
Ama yumuşadıkça dağılıp genişliyor.
Çok ta önemli değil açıkçası.
Kendi fırçası ile uygulama yapacağım yerlere bir kaç küçük nokta bırakıyorum sonra da sünger,
fırça, ya da parmaklarımla dağıtıyorum.
İster çıplak cilt üzerine, isterse makyajınızın üzerine vurgulama yapma niyetiyle kullanabilirsiniz.
Yoğun, mat fondötenlerinizle karıştırıp hafif ışıltılı bir ten makyajı da oluşturabilirsiniz.
Tercih size kalmış....


Fiyat performans ilişkisinin çok ama çok üzerinde.
Beklediğimin çok üzerinde bir kalitesi var..
Kalıcılığı, yoğunluğu ve dokusu ile kesinlikle mükemmel.
Alınmaya ve denenmeye değer....







Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard