Max Factor Healthy Skin Harmony Miracle Fondoten - Makeup Book-Kozmetik Blogu

9 Ocak 2018 Salı

Max Factor Healthy Skin Harmony Miracle Fondoten

Max Factor kimileri için drugstore gibi görünse de aslında tam anlamıyla highend bir marka..
Makyajın yaratıcısı Make-up kelimesinin anlam sahibi ve Hollywood starlarının göz alıcı ihtişamını hem beyaz perdeye hem de bizlerin günlük hayatına yansıtan ilk kişi..
Tasarladığı makyaj ürünleri ve makyaj teknikleri ile 1920 yılında Oscar alan bir kişi ve marka..

Genel olarak bakıldığında Max factor ürün grubundan en sık ten ürünlerini ve maskaralarını kullanıyorum.
Fondöten ve pudralarını oldukça başarılı buluyorum.
Uzunca bir süre stoklayarak Face Finity All Day Flawless Fondöten kullandım..

Ama bugün sizinle paylaşmak istediğim mucize niteliğinde, uygularken keyif aldığım,
gün içerisinde hayran kaldığım daha yeni bir fondöten...



Max Factor Healthy Skin Harmony Miracle Fondoten
 
Biraz yoğun bir yapısı var ama, inanılmaz hafif ciltte neredeyse hissedilmiyor.
Yarı mat yarı aydınlık doğal bir bitiş sunuyor.
Ortadan yükseğe doğru kapatıcılık vaat ediyor.
bana göre oldukça yüksek bir kapatıcılığa sahip.

Cildim problemli akneye meyilli ve gün içerisinde yağlanma-kusma yapıyor.
Üstelik yoğun lekelere sahibim.

Bu kadar soruna verdiği cevaba geçecek olursak;
Extra kapatıcı desteği olmaksızın tek başına tüm lekelerimi kapattı.
İhtiyaç duyduğum bölgeye yine fondötenden bir tık daha uygulamam yeterli oldu.
Yoğun pudralama uygulamadım, hafif bir baz desteği ile tüm gün kalıcılığını korudu.
Normal şartlar altında en iyi dediğim fondötenlerde bile 4-6 saat arasında cildim kusma yapardı.
Ama  Max Factor Healthy Skin Harmony Miracle Fondoten ile 4 saatten sonrasında sadece T bölgemde hafif bir parlama oluştu..
Küçük bir not ben baz ile uyguladım..
Bu süreler kişiden kişiye cilt tipine ve kullanım şekline göre değişebilir.

Benim için olumlu olan en büyük avantajı da çok doğal durması..
Pudralı fondötenlerin kalıp havası,ya da radiant fondötenlerin ıslak bitişi yok..
Tamamen nötr, aydınlık ve canlı bir bitiş sunuyor..

Rahat uygulama sağlayabiliyorsunuz.
Sürdüğünüz anda donup kalmıyor.
En canlı uygulamayı buffing brush veya kabuki brush tarzı fırçalar ile tampon uygulama yaparak sağladım.

Uygulama esnasında hafiften çiçek kokuları tarzında bir parfüm kokusu alıyorsunuz.
Ama sonrasında bu koku dağılıp kayboluyor.

Güneş koruma faktörü sevenler için olumlu sevmeyenler için dezavantaj spf20 içeriyor.
Bu benim için iyi bir şey çünkü güneş hassasiyetim var.
Yaz ya da kış fark etmeksizin düşükte olsa güneş koruyucu kullanmam gerekiyor.
Spf 20 koruyucu benim için yeterli bir seviyede..

Cilt tipim yağlı olduğu için bazı fondötenler sivilcelenme yapabiliyor.
Bunu gözlemleyecek kadar uzun bir süre kullandım ve yeni bir sivilceye rastlamadım..

6renk tonu mevcut.
Mac studio fix serisinde nw20 renk tonuna sahibim.
Max Factor healtht Skin Harmony Miracle fondöten de 47 numara Nude rengi kullandım.
neredeyse birebir cilt rengime uyum sağladı..

Olumsuz yanı yok mu üzgünüm ben bulamadım..
Görüşler ve beğeniler kişiye ve cilt tipine göre değişebiliyor bunu unutmamak lazım..

Sayfama yorum bıraktığınız taktirde instagram üzerinde devam eden çekilişime katılma hakkı sağlayabiliyorsunuz.

Aranızda kullananlar varsa fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim

Sevgiyle Kalın
Nur




4 yorum:

  1. Bende denemek istiyorum bunu bakalım 🤔

    YanıtlaSil
  2. Bende düşünmeden hemen almıştım indirimden özel günlerde kullanırım diye şu an her makyaj yaparken elim ona gidiyor ,çok sevdim

    YanıtlaSil
  3. Herkes parfüm kokusu ağır demişti ama güzel bi yazı olmuş 🙂

    YanıtlaSil
  4. Bende aldım fakat sivilcelenme yapti bende

    YanıtlaSil

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard