Nars Day Dream Allık - Makeup Book-Kozmetik Blogu

6 Mart 2017 Pazartesi

Nars Day Dream Allık

 Nars,  kozmetik dünyasının baş markalarından biri...
Herkesin mutlaka onunla tanışmasında çarpıcı rol oynayan bir ürün vardır.
Çok uzun süre Nars Orgasm serisine göz gezdirip durdum.
Kendi kendime her seferinde muadilleri bulunabilecekken neden bu fiyatı ödeyeyim diye düşünerek almaktan vazgeçtiğim bir marka.
Ama bir alışverişim sırasında bana bu allığı hediye ettiler...
Sonrasında bir bildikleri varmış gerçekten dedim....




Nars' ın ambalajları neredeyse tüm ürün gamlarında aynı..
Siyah süet-kadife etkisine sahip kapaklarının altına saklıyor tüm renklerini...
Çok şık bir görünüme sahip olmasına rağmen benim gözümde bu ambalaj biraz sıkıntılı.
Çok çabuk toz, kir, leke,  parmak izi barındırıyor.
Her kullanımdan sonra ıslak mendil ile temizlemek gerekiyor.





Bizim yerli kozmetiklerde yeni yeni gördüğümüz bir serüven Nars, Mac gibi pek çok
markalarda klasik bir olay haline gelmiş.
Her rengin her ürünün bir ismi var.
Almak istediğiniz ürünü kod numarası ile değil adı ile istiyorsunuz.
Benim rengim Day Dream. Tam anlamı ile Gün Rüyası...



Mikro ışıltılarla, pembe alt tonlu soft bir şeftali..
Günlük kullanım için ideal bir renk. Aşırı bir duruşu yok.
Işıltılı fakat sim-sim değil.
Saten bir bitişe sahip derem umarım anlatabilirim.
Eğer allık olarak Day Dream i seçtiyseniz bu ürünün üzerine bir de aydınlatıcı
uygulama ihtiyacınız olacağını düşünmüyorum.
Beyaz tenlilerde de , esmerlerde de doğal duracağını düşündüğüm bir renk.




Nars allıkların efsane olmasının iki sebebi var bence..
Birisi zengin bir renk yelpazesine sahip olup her tene her zevke hitap edebiliyor olması.
Diğer sebebi ise inanılmaz bir pigmentasyona sahip olması..
Fırçanızı azıcık değdirmeniz doğal bir uygulama için yeterli oluyor.
Gün boyunca kolay kolay tazeleme gereği hissetmiyorum.
Tozutma gibi insanı sinir eden bir sorunu yok.
Uygulama sonrası yapay bir duruşu yok.
Benim günlük makyajlarımda çok sık kullandığım bir allık.
Doğal, duru, canlı ve enerjik bir görünüm istediğimde elim direk bu allığa gidiyor.

Eğer yolunuz Nars satan bir mağazaya düşerse mutlaka bir Nars allık denemenizi
tavsiye ederim.

Emin olun koleksiyonunuza katmak isteyeceğiniz bir renk mutlaka çıkacaktır.

Nars ürünleri, Nars mağazalarında, Sephora' larda ve internet üzerinden
MAKYAJ TRENDİ  nden bulmanız mümkün.


Sevgiyle kalın   Nur   :*

Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard