Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu - Makeup Book-Kozmetik Blogu

8 Mart 2017 Çarşamba

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Bütün gün makyajın kalıntıları, makyaj yoksa da havanın getirdiği toz, kir gözenekleri doldurur tıkar.
Makyaj yamadığım günlerde bile eve gelince ilk işim cildimi dışarısının kirinden arındırmak oluyor.
Bir de cildimin hassas alerjik ve sivilceye meyilli yapısı düşünülürse yapma da gör diyorum kendi kendime...
Bir dönem çok macera aradım. Çok ürün denedim.
Birini övüp diğerini yermek istemiyorum.
Sonuçta bana iyi gelen size iyi gelmeyebilir.
Size iyi gelen sizin beğendiğinizde bana iyi gelmeyebilir.
Ne diyordum? Deneme tahtamın sonucunda Garnier e bağlı kalmaya karar verdim.


Elbette kusursuz değil benim için.
Ama sahip olduklarımın arasında neredeyse en değerlisi diyebilirim.
Sadece üç küçük pamukl tüm yüzümde ki makyajı temizleyebiliyor.
Yoğun göz makyajı yapmadıysam onu da temizlemekte oldukça başarılı.

Tembellikten dökülüyorsam ve makyajımı temizlemek için suyla uğraşmaya üşeniyorsam üç parça pamuk ve bir Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ile yüz temizliğimi yapıyorum.
Suya dayanıklı makyaj da yetersiz kalıyor.
Yada kat kat sürülen rimeller de kirpik dibinde kalıntı bırakabiliyor.
Ama yaptıkları yapamadıklarının yanında benim için kafi.

İçeriğinde aqua, water, hexylene glycol, glyserin, disodium cocoamphodiaceate, disodium edta, poloxamer 184, poyaminopropyl, biguanide bulunuyor.
Daha kısa özetle, alkol, paraben, ve benzin türevleri yok, cilde zararlı bir bileşen yok.

Uygulama sonrası cildimde kuruma, gerilme ya da yağlanma oluşmadı.
Makyaj yapmadığım zamanlar da da havanın kötü etkilerinden, kirinden yüzümü temizlemek için yine aynı uygulamayı yaptığım oluyor.

Benim için makyaj temizleyicileri arasında macera arayışı Garnier Micellar ile bitmiştir.

Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard