FLORMAR Terracotta Blush-On Allık - Makeup Book-Kozmetik Blogu

13 Nisan 2017 Perşembe

FLORMAR Terracotta Blush-On Allık

Blogumun çoookkk eski takipçileri bilir.
Blog yazmaya başladığım ilk dönemlerde nasıl Flormar tutkunu olduğumu....
Flormar yeni bir koleksiyon mu çıkarttı, işten çıktığım gibi koşa koşa mağazaya.
Kulakları çınlasın Begüm  hanımcığım vardı artık iki yakın arkadaş olmuştuk,
gördüğü gibi gel Nur cuğum gel bak şu koleksiyon çıktı bu renk senlik.
Biliyordu da zevkimi.
Geçmişi hatırladım.
Sayfalarıma yeni katılanlar soracaksınız biliyorum kaç aydır aramızdasın ne eskisi diye.
İlk yazımı 2013 senesinde paylaştım.
Son 2 senedir hesabım kapalıydı,
ve tekrar en baştan başlayarak dönüş yaptım blog yaşantıma.
Bu sayfaların arasında Flormar markasının yeri de başkadır bende.
Küçük çaplı koleksiyonumun içerisinde pek çok ürünü,
pek çok farklı isimi gözden çıkartabilsemde Flormar hep benimle.












Kendime yakıştırdığım, 4 mevsim tenimde hoş durduğuna inandığım
4 renk terracotta blush-on allık ile
1 de allık yerine kullandığım bir pudrayı paylaşacağım sizinle.

Bütün makyajımı mat tuttuğum için yanaklarımda ışıltıyı seviyorum.
Kontür ya da aydınlatıcı ile uğraşmayacaksam bu terracottalar benim hayat kurtarıcım.
Hem soft tonlardalar hem de ışıltılılar.
Üstelik bu ışıltılar disko topu edasında sim yığını değiller.
Pembe tonları ile şeftali renkleri arasında gelgitler yaşadığımdan ,
allık repertuarımda yoğunluk bu renklerde...




Allıklarımdan birisi eski seri üzerinde sadece kod numarası var diğerleri ise ,
Flormar marakasının high-end ürünlere ayak uydurduğu dönemden..
Hem kod numaraları hem de özel birer isimleri var.
Hangisi favori diye soran olursa;
hepsini tek geçerim, hepsi benim bebeklerim derim sanırım.












46 _ touch of apricot. / şeftali tonlarında ışıltılı
45 _ touch of rose / gül pembesi, ışıltılı
44 _ pink bronze / pembe alt tonlu bronz ışıltılı
48 _ pure peach  / mat bir tonda şeftali, kadife bitişli

Ben arşivime 4 renk aldım fakat Flormar da toplam 9 farklı terracotta blush-on mevcut,
aklınızda bulunsun.
Fotoğrafın en arkasında kalan renk ise aslında pudra.
22 _ marble beige gold / altın ışıltılara sağlık hafif bej kahverengi.
Yazın bronz tenime elmacık kemiklerimi vurgulamak için kullanıyorum.
Kışın ise ten rengim oldukça açıldığından allık yerine kullanıyorum.






Swatchlar renk sırası 46 / 45 / 44/ 22 /48
Bu arada kollarım yüzüme oranla bir-iki tık daha koyu renktedir.
O yüzden 22 numara net belli olmamış.
Ama yüzüme uyguladığımda gerçekten çok tatlı bir renk veriyor.

Yoğun uygulama ile tam renk olarak yukarıda ki tonları veriyor.
Oldukça pigmentasyonlu olduğu için hafif uygulamak lazım.
Kalıcılık konusunda da benim cilt tipime göre tam not aldı.
Uygulamadan ortalama 6 saat sonra belki tazelemeye ihtiyaç duyabilirsiniz.
Aksi aktirde günü kurtarmaya yetip te artıyor.
Sahip olmak isteyenler çevrenizde Flormar mağazası yada kioskları bulunmuyorsa
buraya tıklayarak Flormarın satış sitesinden ulaşabilirsiniz.



Sizin de aklınızda bulunsun.
Sevdiğiniz pudraları allık olarak ya da aldığınız ve sonrasında size koyu geldiğini düşündüğünüz
ürünleri de kontür pudrası veya bronzer olarak kullanabilirsiniz.

Sevgiyle kalın Nur :*

Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard