Bahar Çekilişi - Makeup Book-Kozmetik Blogu

28 Mart 2017 Salı

Bahar Çekilişi



























Bir süredir birlikteyiz.
Sizlere denediklerimi anlattım.
Sevdiklerimden bahsettim.
Sevmediklerimden bahsettim.
Olumlu ya da olumsuz sizleri de  sayfalarıma katmaya çalıştım.
Bu kadar geçen zamanı ve aldığım yolu düşününce,
artık hediyelerimi dağıtmaya başlamanın zamanın geldiğini düşünüyorum.

Hazır Mart ayı da bitiyorken bahar çekilişi yapalım istedim.
Sizler için elimden geldiğince dolu dolu bir paket yapmaya çalıştım.



Sleek İ-Divine Stormy Palette far paleti
The Balm Hot Mama allık
The Balm Schwing Eyeliner
Rimmel Scandal Eyes maskara
Golden Rose Matte Lipstick Crayon kalem ruj
Flormar Silk Matte likit ruj
Farmasi Face & Body Bronzer
Maybelline Master Strobing stik aydınlatıcı
Yves  Rocher duş jeli
Flormar oje x 2 adet

Ten grubu hariç makyaj için gereken her ürünü koymaya özen gösterdim.
Ten grubu niye yok diye sorarsanız kazanan arkadaşımın açık tenlimi,
yoksa esmer mi olacağını baştan bilemem değil mi ?

Herkese bol şans şimdiden.
Nisan ayı ile beraber çekilişimde sonlanacaktır.
28 nisan gece yarısı katılımın son günü.
1mayıs ile 5 mayıs arasında sonuçlar açıklanacaktır.
Kargo ücreti ise bana ait.

Şart ise Blogumu ve   instagram hesabımı takibe almak,
bu post linkini ya da instagram hesabımda kullandığım çekiliş fotoğrafını
#cekilis #cekilisvar #makeupbookbaharcekilisi #baharcekilisi etiketleri ile paylaşıp
paylaşım yaptığınız görsele beni  yani @make_upbook etiketlemeniz
tabi bu etiketelere bir de 3 arkadaşınızı etiketlerseniz artı 1 hak kazanırsınız.
Aynı işlemleri facebook hesaplarınızda da yaparsanız +1 hak daha.
Yani toplamda 2 hak ek 1 de katılım hakkı ile toplam 3 çekiliş hakkı.
İşimi kolaylaştırmak adına katılım linklerinizi bu postun altına yorum olarak bırakırsanız sevinirim.
Bol şans :)

Profilleri kapalı olan arkadaşlarımdan için ufak bir ricam olacak
29 nisan 5 mayıs arası kontrolleri yapabilmem için lütfen gizliliklerinizi kaldırın ;)

Sevgiyle kalın Nur :*

8 yorum:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard