Farmasi All İn One Beauty Balm - BB Krem - Makeup Book-Kozmetik Blogu

2 Ocak 2018 Salı

Farmasi All İn One Beauty Balm - BB Krem

Merhabalar..
Hep fondöten, hep ful kapatıcı olacak değil ya..
Arada BB krem de lazım..
Şahsen ben pek BB krem insanı değilim.
Bu nedenle kolay kolay BBkrem yorumlarıma denk gelemezsiniz..
@farmasimonline10 instagram hesabı sahibi Sümeyye hanım sağ olsun bana denemem için bir dünya ürün göndermiş.
Bu Farmasi ürünlerinin arasında BB kremde bulunuyordu..

Farmasi kozmetik ürünlerinin bir kısmını da BB kremi de sayesinde test etmiş bulunuyorum.

Yoğun kremsi bir yapıda..
Çok fazla akışkan değil..
Fırça ve Beauty Blender ile denedim ama çok içime sinmedi.
En iyi uygulamayı parmaklarımla ısıtarak elde ettim.
Ürünü kontrolü uygulamakta fazla var.
Ne kadar fazla alırsanız elinize homojen dağılımı sağlamak zorlaşıyor.

Uygulama esnasında hafiften bir koku alıyorsunuz.,
Ama sonrasında uçup gidiyor.
Kokunun rahatsız edici bir kalıcılığı yok.

Orta kapatıcılıkta diyebilirim.
Sürekli okurlarım problemli bir cilt yapısına sahip olduğumu biliyorlar.
Yeni tanıştıysak;
 Selam benim cildim bol lekeli ve akneye meyilli, üstelik ciddi anlamda yağlı..

Artık tanıştık.
Bazen tek başına fondöten kapatmakta yeterli olmuyor.
Corrector paletler ile uğraşmaktan hoşlanmadığım için ekstradan kapatıcı uyguladığım oluyor.


Farmasi BB krem kapatıcılık konusunda orta seviyede..
Tam kapatıcılık sağlamasa da normalde bulunan dikkat çekici lekelerimi bir-iki tık geri plana attı.
Ağırlık konusunda fondöten kadar ağır bir yapısı yok.
İnce, hafif yüzü yormuyor.

Kalıcılık konusunda benim yağlı cildimde uzun saatler dayanmıyor maalesef.
Eğer çok problemli bir cildiniz yoksa seveceğinizi düşünüyorum.

Ama benim gibi fondöten ve yoğun kapatıcılık isteyen biriyseniz sizi tatmin etmeyecektir.

VAATLERİ : İçerisindeki macademia özü ile gün boyu nemlendirir. Vitamin B3 cilde doğal bir parlaklık kazandırır. SPF 15 güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı cildi korumaya destek olur. İpek proteini sayesinde yumuşacık bir cilt sağlar. Argan Yağı ile mimik ve yaşlılık çizgilerini azaltmaya yardımcı olur. 

Bir taraftan da çok fazla renk seçeneği yok.
Light To Medium ve Medium To Dark olmak üzere sadece iki renk seçeneği var.
Koyu renk olanı benim için çok koyu açık renk olanı da fazla açık kaldı.

(Bu arada cilt rengim mac NW20 umarım kıyasslama için bir örnek oluşturabilir.)

Eğer sizin için uygun kriterlere sahipse instagram üzerinden @FARMASİMONLİNE10 linke tıklayarak Sümeyye hanım ile görüşüp temin edebilirsiniz.

Sevgiyle kalın
NUR



10 yorum:

  1. En azından fondetenlerden daha az zararlı yani fondeten kadar cildi bozmaz😄Benim de tercihim bunlardır

    YanıtlaSil
  2. ben de aynı markanın cc kremini kullanıyorum günlük makyajlar için çok idealler kesinlikle ❤

    YanıtlaSil
  3. Bende farmasi ürünlerini severek kullanıyorum ��

    YanıtlaSil
  4. Günlük makyaj için uygun güzel bir ürün 😊

    YanıtlaSil
  5. Gunluk makyaj icin benim de denemek istedigim bir urun.bu arada instagramdan @dunyanin3te2si olarak takipteyim sevgiler xoxo:)

    YanıtlaSil
  6. Farmasi urunlerini bende cok severek kullaniyorum.

    YanıtlaSil
  7. farmasi ürünlerini daha önce hic kullanmadim ve deneme firsatim da olmadi. bu bb kremi cok merak ediyordum renk olarak 2 secenegi olmasi beni üzdü ama yinede denicem teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  8. en yakin zamanda denicem 😊

    YanıtlaSil

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard