Loreal False Lash SuperStar Maskara - Makeup Book-Kozmetik Blogu

22 Ocak 2018 Pazartesi

Loreal False Lash SuperStar Maskara

Loreal markası genel olarak ele alındığında pek çok ürünüyle sevdiğim güvendiğim isimler arasında..
Gerek ten ürünleri olsun gerek göz, gerekse dudak grubu, her geçen gün çıtayı bir tık daha yukarı taşıyorlar..
Fondotenleri, kapatıcıları sevdiğim ürünlerin en başında yer alıyor..
Hemen arkasından maskaraları favorilerim arasında beliriyor..
Objektif bir şekilde değerlendirmek gerekirse Drugstore gibi görünen bir marka olsa de pek çok Highend markaya yetişebilecek potonsiyeli var.


Çift fazlı maskaraları lanse edildiği dönemde bende kendi çapımda iki maskarasını edindim.
Bunlardan biri de çoğumuzun mor olan diye tabir ettiği False Lash Superstar Maskara..
Kum saatini andıran formu ve mor renkli ambalajı var.
Bu açıdan bakılınca oldukça çekici görünüyor.
Maskaranın en önemli özelliği  2 farklı fırçaya sahip olması.
Fırçalar ana gövdeye bağlı ve her iki uçtaki haznede de maskara mevcut.



1 numralı fırça oldukça sık işlenmiş kısa kıllardan oluşuyor ve o da kum saati formunda..
Şeklinden dolayı bazıları sevmeyebilirler ama bu kısım kirpiklere uzunluk vermesi için hazırlanmış.
İlk başlarda uygulamakta biraz sıkıntı yaşansa da bir kaç uygulamadan sonra el alışıyor ve kirpiklere bir-iki tık fazladan uzunluk katıyor.
Kendi adıma bu kısımdan onay verebiliyorum.
Kirpiklerim kısa ve düz ve bu maskaranın 1. aşamasını uyguladığımda uzama farkediliyor.
Renk yoğunluğu simsiyah. Renkten geçer not alıyor.
Kıvam konusunda da herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
False Lash SuperStar Maskaranın 1. aşaması tam not aldı benden. 
 
2. aşama fırçası kaşık fırça..

Bu tip fırçalarda amaç kirpikleri kıvırmak.
Hatta mümkünse kıvırırken bir parça da dolgunluk ve hacim versin isteriz.
Yine sık kıl yapısında.
Yapısı itibarı ile kirpikleri tel tel kavrıyor.
Bu aşamada sıkıntı yok.
Kıvırma konusunda çaba gösterince kirpikleri yapıştırmaya başlıyor.
Bu biraz benim kirpik yapımdan da kaynaklanabilir, belki uygulama şeklimden ya da fırçanın yapısından...
(Unutmayın yazının bir noktasında belirtmiştim.
Kirpik yapım kısa ve düz.
Kirpik maşası ile bile kıvırmak oldukça zor.)

1. aşamayı çok sevmişken 2. aşamadan haz etmedim.
2.aşamanın bir diğer etkisi de kirpik eklemesi.
Bu özelliği kirpikleri gür gösterirken benim açımdan sorun oldu.
Maskara sabitlendikten sonra kirpik diplerim kaşınmaya başlıyor.

Kuruyan maskara toz toz göz kapaklarıma, kirpik diplerime batma yapıyor.
Maalesef hem kirpiklerimde oluşturduğu etkiden, hemde verdiği rahatsızlıktan hoşlanmadım.

Ters etki denedim önce 2 yi uyguladım sonra 1 i yine olmadı.
Tek başına 2. aşamayı uyguladım yine aynı rahatsızlık.

Her şekilde 2. aşama maskara ile uyum sağlayamadım.
Maskaranın 1. aşama formülünden ve fırçasından memnunum..

Görüşler ve deneyimler kişiye ve ihtiyaçlara göre değişir.
Benim açımdan Loreal False Lash Super Star X Fiber maskara olsa da olur olmasa da olurlar kısmında..

Kullananlar, deneyenler ya da merak edenler yorum bırakabilirsiniz..

Sevgiyle kalın
Nur





3 yorum:

  1. Bilgilendirici bir yazi olmus en yakin zamanda denensiiiin o zaman👌🙏

    YanıtlaSil
  2. Bilgiler için teşekkürler umarım deneme fırsatım olur 🤗😍

    YanıtlaSil
  3. Merak ediyorum loreal paradise kullanıyorum yani ne memnunum ne memnun değilim🤔 Bu maskarayı da merak ediyorum yorumlarını okumam iyi oldu.Bir de catrice maskaraları hakkında düşüncen nedirrrr🌸

    YanıtlaSil

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard