Coresatin Barrier Lotion,Barrier-P Cream ve Cleansing Cream - Makeup Book-Kozmetik Blogu

8 Ocak 2018 Pazartesi

Coresatin Barrier Lotion,Barrier-P Cream ve Cleansing Cream

Çok sevdiğim instagrammers arkadaşlarımdan @Osichillie ' nin ev sahipliğinde #İzmirliBloggerlarlaSeneSonuBuluşması adı altında bir etkinlik düzenlenmişti.
Orada olmayı o ambiyansı solumayı çok isterdim ama maalesef İstanbul da olduğum için etkinlikte yer alamadım ama sponsorlarından @coresatintr sayesinde Coresatin ismiyle tanışmış oldum yine de..

Coresatin aslında bir dermokozmetik ismi..
Hem kendi cildinizi hem de sevdiklerinizi güvenle emanet edebileceğiniz bir isim...


CoreSatin Tr


CoreSatin Barrier Lotion 

Kırmızı ambalaj etiketine sahip.. 
Cilt rahatsızlıklarına karşı bariyer yani koruyucu desteği vermeyi,
cildin yapısını iyileştirmeyi ve onarmayı vaat ediyor.


Uzun vadeli kullanım sergilemedim ama kullandığım süre içerisinde en sevdiğim özelliği,
öncelikle rüzgarın cildimi kurutmaması, yakmaması oldu.
Ciddi anlamda rüzgarlı havalarda cildimde büyük rahatsızlık hissederdim.
En yoğun nemlendiricileri de kullansam rüzgarlı soğuk günler kabusum olurdu..
Ama Coresatin Barier Lotion beni bu kabusumdan kurtardı diyebilirim gönül rahatlığı ile..
Hatta yoğun nemlendiriciler yüzde bir süre sonra sivilcelenme ya da yağ bezeleri oluşturabiliyor.
Coresatin de ben böyle bir izlenimle karşılaşmadım..
Severek kullandığım cilt bakım ürünlerimin arasına böylece yerleşti..

CoreSatin Barier-P Cream


Mavi ambalaj etiketine sahip...

Cilt rahatsızlıklarına karşı yoğun bakım ile desteklemeyi, cildin doğal savunmasını geliştirmeyi ve cildin yenilenmesi için uyarılma sağlamayı vaat ediyor..
Genel kullanım alanları olarak topuk ve vücut çalakları için öneri sağlamışlar.

Kızımda cilt hassasiyeti ve bir çeşit cilt egzaması mevcut..
Mevsim koşullarına bağlı olarak havalar soğudukça yüz ve vücudunda küçük noktalar halinde atopik dermatit denilen kaşıntılı kuru kabarcıklardan oluşuyor.
Uzun süredir kullandığımız losyona ara verip dikkatle gözlemleyerek Coresatin uyguladım..
Sonuçtan kızımda bende memnun kaldığımız için Coresatin markasının yüz için ürettiği kremi de temin ettik..

CoreSatin Cleansing Cream


Yeşil ambalaj etiketine sahip...

Kuru ve hassas ciltler için uygun krem temizleyici..
Adı krem temizleyici ama ben hafif ıslak cilde uygulayıp köpürtmeyi çok seviyorum.
Benim cildim yağlı o yüzden bana çok hitap etmiyor.
Kendi üzerimde uzun süreli denemedim ama kullandığımda sırada cildimdeki nem sanki bir tabaka ile hapsedilmiş gibi hissettim.
Normal şartlar cildim gün içerisinde yağlanma yapar ve kusar.
Ama Coresatin Cleansing Cream ve Barrier Lotion ikilisini uyguladığımda bunu yaşamadım..

Cleansing Cream bana pek hitap etmese se 9 yaşında ve aşırı kuru cilde sahip kızım kullanırken oldukça keyif aldı..
Hissettiği gerginliğin azaldığını ve daha yumuşak hissettiğini dile getirdi..

Anneli kızlı biz sevdik..
Yaklaşık 15 günlük kullanımda bizden onayını aldı...


 

Kullananlar, deneyenler, merak edenler yorumlarınızı bekliyorum..

Bu arada unutmadan sayfama yorum bırakanlar instagram hesabım üzerinde düzenlemiş olduğum çekilişe katılım hakkı kazanmış oluyor aklınızda bulunsun ;)

Sevgiyle kalın
Nur



3 yorum:

  1. Coresatin krem ile ilgili herhangi bir yan etki yaşadınız mı

    YanıtlaSil
  2. kendim cilt temizleme ürününü kullanıyorum bir sorun yaşamadım krem ürünleri egzama sorunu olan kızımda kullanıyorum.
    cildi aşırı kuru ve hassas onda da her hangi bir ters etki ile karşılaşmadım

    YanıtlaSil

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard