Golden Rose Contour Crayon - Kontur Kalemi - Makeup Book-Kozmetik Blogu

5 Ocak 2018 Cuma

Golden Rose Contour Crayon - Kontur Kalemi

Makyajın en sevilen uygulamalarından bir ide kontür tekniği..
Bunun için çok fazla ürün çok fazla seçenek var..
Son bir kaç yıldır popülerliğini hiç kaybetmeden,
neredeyse günlük hayatımızda bile uygular olduk..

Bunun için gerek toz gerekse krem ürünlerde çok fazla seçenek var..
Kimimiz pratik yaparak elimizi alıştırdık kimimizde uygulaması daha pratik ürünler arayışındayız..

Yabancı kozmetikleri çok sevsem de yerli isimler arasında da benim için yer tutanlar var.
Son bir kaç yıldır arka arkaya çıkarttığı koleksiyonlarla Golden Rose ciddi anlamda çıtayı yükseltti..

Ürün gamının içerisine kontur işlemi için de oldukça fazla çeşit katttı.
Bunlar içerisinde benim en pratik bulduklarım Contour Crayon - Kontur kalemleri oldu.




Benim açımdan uygulaması çok pratik.
Kontrollü kullanım imkanı sağlıyor.
Uygulamak istenen bölgeye küçük bir çizik sonrasında fırça ile dağıtma..
Hem pratik uygulama hem de doğal sonuçlar..
Kremsi dokuya sahip. Uygularken ciltte herhangi bir hassasiyet yaratmıyor.
Yağ gibi akıyor denir ya o kadar kolay çizgiler oluşturabiliyorsunuz....
Doğru fırça yardımı ile homojen bir şekilde dağıtılabiliyor.
Bunun için benim tercihim yassı fırçalardan yana..

Kalıcılık konusunda benim cildim yağlı olduğu için oldukça sıkıntılıdır.
Krem ve likit ürünler genellikle bir kaç saat içerisinde parlamaya ya da kusmaya başlar..
Contur Crayon yapısı gereği kusma ya da dağılma yapmıyor.
Elle çok fazla kurcalanmazsa bütün gün son uygulama halini muhafaza ediyor.
Daha net keskin görünümler için toz pudra ile kilitleme yapabilirsiniz.
Özellikle kontür uygulamada pratik eksikliğiniz varsa seve seve kullanacağınıza inanıyorum.




Golden Rose kontur kalemlerinde 3 renge yer vermiş..
21 ve 22 numaralar benim cilt tonumda birazcık turuncu-kahve arası durdu.
Her tende farklı durabilir ama ben kendime en çok 23 numarayı uygun buldum.

Boz diye tarif edebileceğim hafif grilik barındıran soğuk bir kahve rengi..
Diğer renkler benim cilt tonumda çok koyu kapatıcı kullanıp dağıtmayı becerememişim gibi duruyor.


Uygulama şekline göre bazen bronzer bazen de kontur olarak kullanıyorum.
Şu sıralar da indirimdeyken deneyebilirsiniz.

Bu arada unutmadan sayfama yorum bırakanlar instagram hesabım üzerinde düzenlemiş olduğum çekilişe katılım hakkı kazanmış oluyor aklınızda bulunsun ;)

Sevgiyle kalın
Nur

Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard