Restorex Sıvı Saç Kremi - Makeup Book-Kozmetik Blogu

17 Ocak 2018 Çarşamba

Restorex Sıvı Saç Kremi

Sağlıklı gür ve uzun saçlar bir kadının en dikkat çekici silahıdır..
Makyajdan ya da gösterişli bir kıyafetten çok daha fazla dikkat çeker bir kadının ışıltıyla parlayan saçları..

Kirli hava, dengesiz beslenme, stres, boya ve ısıl işlemler saçı hem güçsüz bırakır hem yıpratır..
Bir şekilde hem içerden hem dışardan saçları güçlendirmek korumak gerekir..

Saçları yıkama esnasında saç kremi kullanmaktan hoşlanmıyorum.
Ne zaman duşta saç kremi kullansam saçlarımda aşırı derecede dökülme oluşuyor.
Üstelik normalden daha hızlı yağlanma gözlemliyorum.
Saç kremi kullanmayınca da malum uzun saçı taramak kolay olmuyor ve saçlar mevsim şartları ile beraber nemini kaybedip kuruyor..
Şu sıralar depresif ruh halim yüzünden saçlarım kısacık..
Tarama problemim de yok doğal olarak ama nemini koruması için sıvı saç kremlerinden kullanıyorum.
Benim saçlarım kısa ama kızımın oldukça uzun saçları var ve aynı şekilde ona da Restorex Sıvı Saç Kremi uyguluyorum.

Restorex Biota Laboratuvarlarında üretiliyor.
Tamamen bitkisel ve temiz içerikli.
Hem kendim hem kızım için güvenle kullandığım bir saç ürünü.


.

Saçlarını taramadan önce Restorex Sıvı Saç Kremi şişesini çalkalayıp tüm saça spreyliyorum.
Sonrasında da akarcasına kolay bir tarama yaşıyoruz.
Çiçeksi hoş bir kokusu var.
Tarama sonrası sağlıklı bir ışıltıyla parlıyor.
Saç diplerine yakın uygulama yaptığım zamanlarda bile saçlarda yağlanma ya da ağırlık gözlemlemedim.
Kış dönemlerinde küçük hanımın saçları hızla kuruyor.
Nem vermesi bakımından da Restorex sevdiğim, iddialı bir saç spreyi..
Düzenli kullanımda kuru saçları ciddi anlamda onardığını gördüm..




Restorex Sıvı saç kreminin vaatlerinden biri de hızlı uzama..
Kızımda ve kendimde gözlemlediğim kadarıyla ayda 5cm uzama gibi sahte bir vaadi yok ama sağlıklı uzamasına yardımcı olduğunu düşünüyorum.
Geçtiğimiz ay toplanmayan kısa saçlarım şuan tokanın ucunda ufak bir tavşan kuyruğu bile oluyor.

Özetle yorumlamak gerekirse sevdiğim ve stoklayacağım bir sıvı saç spreyi..
Sağlıklı, yumuşak ve parlak saçlar üstelik yağlanmadan...
Pratik bir yöntemle saçlarınıza bakım yapmaktan yanaysanız pek çoğunuzun seveceğinden eminim..

Merak ettikleriniz, sormak istedikleriniz, beklentileriniz veya kullandığınız başka ürünler varsa yorumlarınızı benimle paylaşırmısınız?

Bu arada instagram üzerinde 19 ocak ta sona erecek olan bir çekilişim var.
Katılmak için yorum bırakmanız yeterli...

Sevgiyle kalın
Nur..



3 yorum:

  1. Çok güzel bir paylaşım olmuş kutlarım sizi.ilgiyle sevgiyle takipteyiz
    @karadenizli_2902

    YanıtlaSil
  2. ���� en sevdiğim saç spreylerinden biri .

    YanıtlaSil
  3. ince telli saçlarım için harika

    YanıtlaSil

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard