NYX Cosmetics Alışverişi - Makeup Book-Kozmetik Blogu

15 Ocak 2018 Pazartesi

NYX Cosmetics Alışverişi

Geçtiğimiz günlerde instagram üzerinde bir anket yürütmüştüm.
Bir markayı ele alıp incelemek istesek hangisini seçersiniz diye sormuştum.
Sonuç olarak Nyx Cosmetics ürünleri daha fazla oy aldı.
Elimdeki Nyx markalı ürünleri gözden geçirip mağazanın yolunu tuttum.

Geçtiğimiz hafta Forum İstanbul NYX mağazasındaydım.
Biraz merak ettiklerimden biraz da tavsiye edilenlerden,
tabi daha önce kullanmadığım ürünlerin arasından seçerek,
küçük bir NYX çantası oluşturdum..




Benim için bir markanın iyi olması demek ten ürünlerinin ihtiyaçlarımı karşılamasıyla alakalı.
Bu düşünceden yola çıkarak baz, fondöten ve kapatıcı temin ettim.

Cildim aşırı yağlı ve gün içerisinde makyajı kusmaya meğilli olduğu için seçimlerimde Nyx
mua larından yardım istedim.

Önerilere göre primer olarak Angel Veil - Skin Perfecting Primer seçiminde bulundum.
Bu bazdan şuan için şüphelerim var önümüzdeki günlerde yorumlayacağım.

Fondoten seçimim ise çok merak ettiğim ve cilt tipime uygun olduğu söylendiği için
Total Control Drop Foundation den yana oldu.
Hem yağlı ciltlere uygun olduğu, hem uzun süre kalıcı olduğu, hem de istenilen kapatıcılığı sağladığı vaat ediliyor...
Deneyip göreceğiz..

Bir makyajda göz altı kapatıcı olmazsa olmaz..
HD likit kapatıcı hakkında çok konuşuldu, çok atıldı çok tutuldu..
Bende merakıma yenik düştüm açıkçası..
Ben başka kapatıcı çeşitlerine bakarken ısrarla bu seri tavsiye edilince karşı koyamadım..
Umarım severim..

Ten grubundan sonra en çok merak ettiğim ürünler refil fanları ve aydınlatıcılarıydı.
Tabi birde kaş ürünleri listemde yer alıyordu.
Uzun zamandır istek listemde olan tekli farlardan Rehab Desintox ve Vixen renklerini alışveriş sepetime ekledim..



Aydınlatıcı olarak Burn To Glow serisinde gözüm vardı ne zamandır.
Ama yine ısrarlara dayanamadım, Away We Glow Crystal Glare denemek için benimle geldi..
Son parçam ise yine tavsiye kaş kalemi..
Ben başka bir şey düşünüyordum ama mağaza üzerinde aradığım renge ait tester  bulmakta zorlanınca Micro Brow Pencil almak durumunda kaldım..

Epic Ink Liner i almayı nasıl unuttum hala aklım almıyor..
Onu da bir sonraki alışverişimde almayı düşünüyorum..

Denenecekler listem şuan için böyle..
bu birazcık alışveriş, birazcık ta önümüzdeki günlerde burada olacaklar için bir ön gösterim yazısı oldu..

İstek marka, istek ürün, merak ettikleriniz, denermisin dedikleriniz için yorum bırakmayı unutmayın lütfen..

Unutmadan sayfama yorum bıraktığınız taktirde instagram hesabımda süren ve 19 ocakta son bulacak olan çekilişime katılmaya hak kazanıyorsunuz ;)

Sevgiyle kalın
Nur

2 yorum:

  1. Çok güzel anlatmışsınız. Bravo sayenizde birşeyler öğrenmiş oluyoruz

    YanıtlaSil
  2. aydınlatıcılara karşı ön yargılı idim millet parlıyordu doğrusunu öğrendim

    YanıtlaSil

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard