Sigma Beauty F80 Flat-Düz Kabuki Brush-Fırça - Makeup Book-Kozmetik Blogu

11 Ocak 2018 Perşembe

Sigma Beauty F80 Flat-Düz Kabuki Brush-Fırça

Makyaj yaparken kusursuz bir sonuç elde etmek için kullanılan kozmetik ürünler kadar uygulama şekli de oldukça önemlidir.
Kimse makyaja profesyonel yöntemlerle başlamıyor buna kabulüm.
Makyaja ilk başladığım yıllarda likit ve krem ürünleri elimle, pudra ve allık gibi ürünleri kocaman bir pudra fırçasıyla, göz makyajımı ise far paletlerinin içinden çıkan küçük aplikatörler ile uygulardım.
Yaptığım makyajın ise kusursuz olduğunu sanırdım.

Bloglar ve youtube kanalları arttıkça bir yerlerde bir yanlış yaptığımı fark ettim..
Highend markaların fırçalarına bütçe ayırmak o dönemde benim için lükstü..
Ülkemizde bulunan sanal mağazalardan bütçeme göre bir fırça seti siparişi verdim ve aldığıma alacağıma pişman oldum.
Bir fırça fiyatına koca bir set almıştım ama makyaj yapmaya değil hobi olarak yaptığım çerçeveleri boyamaya yararlı oldular..

Ana konuya dönecek olursak.. Makyajda fırça kullanmanın önemi..

Fondöten kullanıp cildinizde hiç bir şey yokmuş gibi görünmek, ideal makyaj zemini benim için bu ifadede yer alıyor..

Fondöten uygulamaları yaygın olarak kedi dili diye tabir edilen yassı fırçalar ile uygulandığı yıllarda ben bu fırçalardan pek memnun kalamadım.
Kedi dili fırçalar pratik değiller, homojen dağıtmıyor, çizgilenme yapıyor ve homojen dağılım için uzun süre çaba istiyordu.
 

Bloglar, youtube kanalları, internet satış siteleri derken Sigma Beauty markasının F80 Flat Kabuki isimli fırçası ile karşılaştım.

2010-2011 yıllları arasındaydı sanırım..
Fırçanın övgüleri bitmiyordu. Kullanıcıların hepsinden tam not..

Fırçanın en belirgin özelliği düz kesim yoğun ve sık kıllara sahip olması.
Yoğunluğuna rağmen oldukça yumuşak kılları var.
Uygulama esnasında malzemeyi minimum düzeyde emiyor.
Kullanılan krem ya da likit ürünün kapatıcılığını, örtücülüğünü yükseltiyor.
Uygulama esnasında çizgilenme yapmıyor.
Homojen dağılım sağlıyor ve kullandığın ürün ne kadar kalın yapıda olursa olsun ciltle bütünleşip doğal durmasına yardımcı oluyor..

Bunlar Sigma Beauty markasının vaatleri, hem de yerine getirdikleri.
Aldığım ilk kaliteli makyaj fırçalarından birisidir F80..
 


Beklenen sonuca ulaşmak için kozmetik ürünlerin ve kullanılan fırçanın kalitesi önemli.
Burada hemfikir olduğumuza inanıyorum.
İkinci önemli konu da fırçaların temiz kullanılması ve temiz saklanması.
Her makyaj fırçamın bir yedeği mutlaka var ve her hafta dönüşümlü olarak mutlaka fırçalarımı yıkıyorum.
Yıkama esnasında beyaz sabun ya da bebek şampuanı kullanıyorum.
2010 senesinde aldığımı düşünelim.
Bir yılda 52 hafta var ve ben bunu 1 yıl içinde ortalama 20 hafta kullandıysam,
2018 yılına kadar da 8 yıl var.. 160 hafta 160 yıkama yapar..

Tek kıl dökmedi şekli bozulmadı yumuşaklığını kaybetmedi renk değişikliği ya da koku yapmadı....

Bazılarımız için bir fırçaya o kadar bütçe ayırmak mantıksız gelebilir ama olayın bir de bu açısından bakılınca bence en fazla bütçeyi fırçalara ayırmak gerekli..

Nasıl sahip olabilirim derseniz
Sigma Beauty  resmi sitesinden, Kozmela satış sitesinden
veya MakyajTrendi satış sitesinden gönül rahatlığı ile sahip olabilirsiniz.



Önümüzde ki günler de yeni fırçalar ve farklı markalarla yorumlarım devam edecek..
Merak ettiklerinizi, deneyimlerinizi ve sorularınızı yorumlarla paylaşabilirsiniz.

Bu arada instagram hesabımda süren bir çekilişim var takibe alıp katılmayı unutmayın ..

Sevgiyle kalın

Nur


Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard