NARS Pore & Shine Control Primer / Gözenek ve Parlama Karşıtı Makyaj Bazı - Makeup Book-Kozmetik Blogu

28 Aralık 2017 Perşembe

NARS Pore & Shine Control Primer / Gözenek ve Parlama Karşıtı Makyaj Bazı

Resim yapmaya her zaman zeminden başlamışımdır.
Makyajın zemini de bence temizlenmiş ve neme doymuş bir cilde uygun bir baz uygulamaktan geçiyor.
Eğer ki bu adım atlanırsa cilt kusurlarını saklamak oldukça zorlaşabiliyor.
Kusursuz ten takıntısına sahipseniz bir çok fondöten bir çok kapatıcı denemişsinizdir mutlaka.
Keza ona göre de yüz bazlarını araştırdığınızı farz ediyorum.
Çünkü benim her alışverişimde elim ilk önce primer ürünlere gidiyor. 
 


Devasa gözenek sorunum yok ama yine de belirgin gözeneklerim var.

Cildim akneye meyilli.
Hatta dönem dönem ağrılı sivilcelerim olabiliyor.
Bunun yanında akne lekelerimde mevcut.
Cilt tipime karma diyenler olsa da bana göre bariz yağlı.
Gün içerisinde inanılmaz bir şekilde yağ kusuyor parlıyor.
Benim en büyük sorunsalım bu. Anlayacağınız bir hayli problemli bir cilde sahibim.

Primer arayışımda benim için en büyük kıstas parlamayı durdurması ve makyajı tutabildiği kadar uzun saatler dayanıklı kılması.. 
 


Nars Pore & Shine Control Primer  gözenekleri minimize ederek ve parlamayı kontrol altında tutarak makyajı uzun saatler ilk an ki gibi muhafaza edeceğini vaat ediyor.
Cilt bakımı sonrasında veya makyaj öncesinde kullanılabiliyor.

Nars markasını severim pek çok ürün grubunu severek deneyimledim.
Bu primer ile net bir bağ kuramadım.

Beyaz losyon kıvamında diyebilirim.
Hafiften çiçeksi bir kokusu var ama bu koku çok yoğun değil belli belirsiz.
Makyaja hazırlık olarak temizlediğiniz cildinize çok az bir miktar uygulamak yeterli oluyor.
Silikon içeriği yok. Bu bir yerde iyi bir şey sanırım.
Uygulama sonrasında gözeneklerde belirgin bir şekilde silinme oluşuyor...Tamamen yok etmiyor ama telefonlarda filtre olarak blur efektini çok kullanıyoruz ya etkisini  biraz ona benzetiyorum.
 
--Gözenekler için Blur etkisi yaratıyor..---
 


Parlama sorununa karşı benim cildim ortalama 3 saat sonra yağ kusmaya başlar.
Nars Pore & Shine parlama konusunda kesin bir sonuç vermesede bu süreyi 5-6 saat kadar uzatmaya yeterli oluyor.

Uygulama sonrasında mat bir bitiş sunuyor.
Kesinlikle donuk değil.. Doğal, canlı ve kadife gibi...

Uzun süreli kullanımda da içeriğindeki Afrika Whitewood ve Oleanolic Acid ile gözenekleri küçültmeye yardımcı olacağını vaat ediyor.

Genel olarak sevdiğim bir baz oldu.
Ama tekrar tekrar almak isteyeceğim, ya da aradığım baz bu diyebileceğim bir primer değil.

Sevgiyle kalın
Nur

1 yorum:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard