MAC Big Brow Pencil - Sabitleyicili Büyük Kaş Kalemi - Makeup Book-Kozmetik Blogu

12 Ocak 2018 Cuma

MAC Big Brow Pencil - Sabitleyicili Büyük Kaş Kalemi

Kim ne derse desin benim gözümde insanın ifadesini en fazla belli eden kaşlardır..
Her bir kıvrım insana ayrı bir ifade katar..
İnce ya da kalın düz ya da kavisli kişinin karakteristik özelliklerini taşır..

Her geçen gün değişen moda akımı ile bir dönem Adile Naşit modası olan incecik kaşlar artık daha doğal daha gür görünümde lanse ediliyor..

Ben Adile Naşit modasına pek yetişemedim şükür ki..
Ama 90'ların sonu 2000'lerin ilk döneminde yine de kaşlar inceydi.
İnce kaşları kalınlaştırmak, yeniden şekle sokmakta kolay olmuyor doğal olarak..

Hatalı alınan kaşlar, genetik miras değişen moda akımları gibi nedenlerle boşluklu ya da seyrek kaşlarınız olabilir.
Ama artık neredeyse her kozmetik markanın bu sorun için farklı alternatifleri mevcut..

Benim kaş yapım oldukça seyrek ve hatalı alınan bazı bölgelerim maalesef kör..

Kendi çapımda pek çok ürün denedim.
Mac Akmerkez Mua.'larından Özgür bey ile ufak bir makyaj dersimiz olmuştu.
Bu ders ve uygulama esnasında ilk önce Brow Sculpt  uyguladı ama ben o çizgi çizgi yapıyı çok beğenmiyorum.
Yapay geliyor. Doğal durması için uzun süre pratik yapmak ve ciddi anlamda kaşlar için zaman ayırmak gerekiyor. 

Daha doğal görünen, daha pratik bir şey istiyorum.
Ben kaşlarımı dağınık ve gür görüntüsünü seviyorum deyince bu kocaman tombul kalemi masaya koydu.



Hafif kremsi bir yapısı var..
3-4 hareketle tüm kaşları doldurabiliyorsunuz.
Uygulama öncesi kaş fırçası ile kaşları tarayıp kalem ile dolduruyoruz.
Uygulama sonrasında bir kez daha kaş tarağı ile üstünden geçince gür ama doğal yapıda kaş görünümü oluşuyor.
Üstünde ekstra kaş farı ya da sabitlemek için kaş jeli geçmenize gerek kalmıyor.
Yapısı gereği kaşları doldururken aynı zamanda sabitliyor.

Gün içerisinde çok fazla kurcalamazsanız, elinizle uzun uzadıya kaşlarınızı ovalamazsanız dağılmıyor.
Yağlı cilt yapısına sahibim, gün içerisinde makyajım kusmaya çok müsaittir.
Ama bende akma yada bulaşma oluşturmadı.



Açık ten rengine sahibim saç ve kaşlarım ise neredeyse siyah denilecek kadar koyu..
Hal böyle olunca kahveler kızıl, siyahlar sa kömür kalıyor kaşlarımda.
Ara rengi bulmak çok zor oluyor.
Ama Big Brow Pencil serisinde Spiked, renk olarak açıkmış gibi dursa da uygulama esnasında tam uyum sağladı.
İçinde kızıllık barındırmayan yoğun bir kahverengi..
Seri de 4 renk vardı diye hatırlıyorum ama Mac. online üzerinde maalesef bu kaş kalemlerini göremedim.
Umarım Mac mağazalarında hala satıştadır.
Doğal görünüm sevenler için ben bu kaş kalemini ideal ve pratik buldum.

Sizler kaş için ne gibi ürünler kullanıyorsunuz ?
Yada Mac in bu büyük kaş kalemlerinden kullandınız mı yorumlarınız neler ?

Sevgiyle kalın
Nur







1 yorum:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard