Procsin Bubble Mask ( Maske) - Makeup Book-Kozmetik Blogu

1 Temmuz 2017 Cumartesi

Procsin Bubble Mask ( Maske)

Procsin 16 haziran itibarı ile dev bir şova imza attı.
Bu şovda sevilen bir çok blogger arkadaşıma ve bana da yer verdi.
Şovun amacı Bubble serisini tüm dünyaya ve bizlere tanıtmak....

Bubble serisi Cilt temizleme köpüğü,
                       Maske

ve
                       Nemlendirici den oluşuyor.









İlk aşama olarak cilt temizleme köpüğünü (Bubble Mask Foat)  pamuk yardımı ile kullanmamız öneriliyor.
Uygulama sonrası da yüzümüzü durulamamız...
Ama ben şişeyi önce çalkalayıp köpüğü elime almayı,
bu şekilde yüzümü yıkamayı daha uygun buluyorum.
Günlük kullanımda sabahları yüzümü yıkarken, akşamları da makyajımı temizlerken benim için oldukça yararlı bir ürün oldu.
Yine de makyaj temizliği için tek sefer yıkamak yetersiz kalıyor.
Cildimde herhangi bir kuruma ya da gerilme yapmadı.
Sivilcelenme ya da hassasiyet sorunu da oluşturmadı.
Yağlı cilt yapısına sahibim benim için günlük kullanılabilecek bir temizleme köpüğü.
Eğer sizde yüzünüzü su ile temizlemeden rahat hissedemiyorsanız denemenizi öneririm.








Serinin en can alıcı ürünü Bubble mask.
Yüzünüzü hafif su ile nemlendirip yaklaşık fındık kadar bir ürünü cildinize yedirip beklemeye başlıyorsunuz.
Önce şeffaf jel kıvamında olan Bubble mask sonrasında beyaz bir kreme dönüşüyor.
Yaklaşık 15-20 dk arası bir sürede yüzünüzde köpük köpük kabarmaya başlıyor.
Tabiri caizse çizgi film kahramanlarına benziyorsunuz.

Tanıtımlarında ki arkadaşlarda ciddi bir köpüklenme gözlemledim.
Ürün vaadi cildinizin ihtiyacına göre köpürme olacağını belirtiyor.
Evet benim yüzümde köpük ile kaplandı ama tanıtım videosunda ki gibi olmadı maalesef.
Hafta da iki sefer uyguluyorum.
Uygulama için de öncesinde cildimin temiz olmasına özen gösteriyorum.









Uygulama sonrası ise ipek gibi pürüzsüz ve yağdan arınmış bir cilde sahip oluyorsunuz.
Çok az bir gerilme oluyor ama kuru olarak nitelendiremem.
Rahatsızlık veren bir kuruluk değil...


Yalnız bu maskeyi düzenli kullanıp önerilen sürede bitirmek gerekiyor.
Şu sıralar zaman içerisinde oksijenle birleştiği için kendi tüpü içerisinde şişiyor.

Aklınızda bulunsun.


Bubble serinin son aşaması Nemlendirici ...
Temizlenmiş ve yağdan arınmış, sıkılaşmış gözeneklere nem şart...
Ben pek nemlendirici kullanmayı sevmiyorum.
Hatta sivilcelenme korkusuna tereddütle yaklaştım.
Ama sonuçları açıkçası beni şaşırttı.
İçeriğinde silikon bulunmamasına rağmen silikon içerikli baz lar gibi ciltte kadife etkisi bırakıyor.
Gün içerisinde parlama ya da yağlanmaya neden olmuyor.
Beni en çok mutlu eden tarafı sivilcelenmeye neden olmadı.


Bu üç üründe set halinde Procsin tarafından bana hediye olarak geldi.
Ten ürünlerinde biraz tereddütlü olsam da denemek ten keyif aldım.
Bakım grubu ürünlerime dahil etmeyi düşünüyorum.
Ürün içeriklerinde paraben ya da alkol türevlerine rastlamadım.


Fiyat olarak Bubble Maske serisinin bu ürünleri ortalama 30 ile 45 tl arası değişiyor.
Almaya değermi diye sorarsanız bence değer...



Sevgiyle Kalın
Nur..




1 yorum:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard