Benefit POREfessionel Matte Rescue  Makyaj Bazı - Makeup Book-Kozmetik Blogu

25 Temmuz 2017 Salı

Benefit POREfessionel Matte Rescue  Makyaj Bazı

Makyajın tabanında bazlar olmazsa olmazlar arasında benim için.
Her cilt tipi kendince farklı sorunlar yaşar hepsinin de farklı çözümleri var.
Kuru ciltler nem içerikli bazlar arar, yağlı ciltler matlaştırma etkisi,
gözenek problemi olanlarda buna yönelik baz arayışına geçerler.


Henüz çok belirgin gözeneklerim yok ama yağlı ve fazlasıyla parlayan bir cilde sahibim.
Haliyle gün içerisinde makyajım kusuyor.

Benim için yeterince büyük bir sorun bu.

Makyaj öncesi cildimi güzelce temizleyip tonik kullanıyorum.
İlk adım olarak ta benim tercihim baz..




Son zamanlarda severek kullandıklarımın arasına
Benefit POREfessionel Matte Rescue 
katıldı.

Aşırı gözenek problemim olmadığı için yoğun etkisi var mı, yorum yapamam ama benim gözenek sorunuma yeterli bir çözüm oldu.
Uyguladığım ilk andan itibaren cildimde ki fazla yağı yutup,
mat ama sağlıklı bir taban hazırladı.
Bu haliyle makyaj uygulaması yapmadan da günlük kullanım için ideal bence.
Üzerine ten ürünleri ekleyince de mükemmel bir blur etkisi sunuyor.
Etkisi yaz aylarında ortalama 6 saat sürüyor.
ki bence bu harika bir süre..

Alerjik reaksiyon, kaşıntı, kızarıklık, sivilcelenme ya da kuruluk gibi sorunlar yaşamadım.

Denemek için tam boy ürünler yerine ilk önce seyahat boyları kullanmaktan yanayım.
Bu yüzden elimdeki de bir seyahat boy.
Dluxe boy fiyatı ortalama 170 tl ama benim fikrimce bu fiyatı hak ediyor.
Satışı sadece Sephora mağazalarında...


Sevgiyle kalın
Nur




Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard