Babe 50+ Facial Oil Free Sunscreen - Yüz İçin Güneş Koruyucu - Makeup Book-Kozmetik Blogu

11 Temmuz 2017 Salı

Babe 50+ Facial Oil Free Sunscreen - Yüz İçin Güneş Koruyucu

Yaz, deniz, güneş, tatil,...
hepsi ne kadar güzel...
Peki ya cildimizin ihtiyacı ... Koruması...
Yaz aylarında güneş korumasını sadece plajlarda
ya da havuz kenarında tercih ediyorsanız,
emin olun cilt bakım ve korumanızda bir eksik var.

Beyaz tenli değilim..
Güneşte yanaklarımda, burun çevremde çillerim çıkar..
Çok ta hoşuma gider..
Yani görsel olarak güneş korumasına ihtiyacım yok diyebilirim.
Ama aslında düşündüğünüz gibi değil.
Hemen bir seferde olmasa da zaman içerisinde cilt lekelenmeye başlıyor.
Üstelik bunun için plajda güneşin altında bulunmak gerekmiyor.
Kısa süreli bir yürüyüşte güneşe maruz kalmak bile yetiyor.



Herkesin ve her cilt tipinin ihtiyacı farklıdır.
Tabi bunda bir etmen de güneşe maruz kaldığınız iklim var.
İstanbul da yaşıyorum. Bu civarda güneşe maruz kalmak için 30 faktör
buğday tenime yeterli oluyor.
Ama lekelenmeye müsait yüzüm için yetersiz.
Bunun yanı sıra vücudun her hangi bir bölümü ile
yüzümüzün nem ve yağ ihtiyacı aynı değil.
Bu yüzden alışılagelmiş güneş koruyucuları kullanmak pek içime sinmiyor.
Bu nokta da Babe 50+ Facial Oil Free Sunscreen - karma ve yağlı ciltlere,
yüz bölgesi için güneş koruyucu devreye giriyor.

Vücut losyonları gibi yarı akışkan bir yapıya sahip.
Beyaz renkli ve çok hoş bir kokusu var.


Çok az bir ürün yüz ve dekolte bölgeme uygulamak için yeterli oluyor.
Kolayca emiliyor..
Yapış yapış ya da yağlı bir his bırakmıyor.
Temiz cildime ya da makyaj altına doğrudan uygulama yapabiliyorum.
Benim düşünceme göre makyaj öncesinde ten ürünleri ile güneş koruyucu arasına
10 dakikalık bir boşluk bırakmak yeterli oluyor.

Gün içerisinde yağlanma yapmadı.
Zaten vaatleri arasında matlaştırmak ve parlama karşıtı olduğu yazıyor.

Ki tek başına uyguladığım günler de de makyaj altına uyguladığımda da
parlama ya da yağ kusma problemi yaşamadım...

Ben sivilcelenme sorunu ile karşılaşmadım.
Ama unutmamalı ki herkesin cilt yapısı aynı değil.
Detaylı incelemek isteyenler için ürün içeriğini bir alt fotoğrafta sizlere bırakıyorum.

Sevgiye kalın
NUR...






Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard