Flormar Illuminating Primer Make-Up Base - Makeup Book-Kozmetik Blogu

13 Temmuz 2017 Perşembe

Flormar Illuminating Primer Make-Up Base

Ten makyajından beklentiniz neler ?
Pürüzsüz görünsün, doğal dursun....
Gözenek görünümü belli olmasın...
Mimik kırışıklıkları belli olmasın..
Uzun süre yeni uygulama yapılmış gibi taze dursun...
Parlama yapmasın, kadife gibi mat olsun.
Aman gün içerisinde yağ kusmasın....
Kusura bakmayın ama benim ten makyajımdan beklentilerim oldukça fazla...

Bu kadar şeyi de tek başına fondötenden istemek haksızlık olur sanırım.
Bunun için elbette baz, kapatıcı ya da pudra desteği hatta bazen hepsi birden gerekebiliyor.

Cildim yağlı, beklenti çıtam da yüksek olduğu için pek çok markanın bazlarını kullandım.
Elimde olanlardan ufak ufak bahsetmek istiyorum.






Flormar' ın vaatleri aydınlık ve uzun süre kalıcı bir makyaj yaratmak,
bunu yaparken de cildi erken yaşlanma belirtilerine karşı koruyacağını iddia ediyor.

Mağaza da satın alırken de çalışanlara cilt sorunlarımı,
yani yağlanma, parlama ve gözenek problemim olduğunu anlattım.

Illuminating Primer yani aydınlatıcı baz önerdiler...
Çalışanların vaatleri de gözenek görünümünü azaltıp, daha mat bir görüntü oluşturacağı,
gün boyu yağlanmadan makyajımı taze tutacağı idi...

Hani hayaller ve hayatlar durumu var ya...
İşte tam da bunun için söylenmiş olsa gerek...

Tamam çok bir beklentim yoktu..
Küçük bir servet ile işe yarayan bir baz bulduktan sonra Flormar dan bu kadar çok şey beklemek gerçekten haksızlık olurdu.
Ama hala hayalini kuruyorum..
Lütfen Flormar, Far paletlerin Allıkların Ojelerin şahane ama n'olur ten ürünlerinde de aynı performansı tutturun...

Çok dağıldım..
Hayalleri geçince Flormar Illuminating Primer in verdiği hayata gelelim...
Bir defa şişesini ve ürün kullanımını çok sevdim.
İçten basınçlı pompası sayesinde hiç ürün ziyan etmiyor.
Bu artı yanlarından biri.
Cildi nemlendirme ve aydınlık görünümü ikinci artısı..
Yüzümde bıraktığı yumuşak ve freş etkisi çok hoş..

BURADA DURUP BİR NEFES ALIYORUM VE DEVAM EDİYORUM.

Zor emilim sağlıyor.. Cilte tamamen kuruyana kadar sanki yapış yapışmış gibi bir hissi var.
Gözenek görünümüne hiçbir etkisi yok maalesef..
Öncesi de sonrası da aynı..
Makyajın kalıcılığını arttırmasını da beklemeyin.
Buradan bir eksi puan..
Pürüzsüz kadife matlığında bir görüntü...
Üzgünüm pek bir etkisini göremedim...
Tek başına ortalama 3-4 saat içinde parlamaya ve sonrasında da yağ kusmaya başlayan cildim
bu baz ile yine aynı ortalama sürede aynı sorunu yaşatıyor.
Yani bu kısımda da eksi puan aldı.

Kıssadan hisseye varacak olursak buradan alınacak tek ders var...
Bu bazdan baz olmamış...
Yüzü zorlayan bir nemlendirici olmuş.
Sevdiğim yanı kokusu oldu sanırım.
Bu kadar şikayetçisin ama şişeyi bitirmişsin diyenler...
Hayır o şişeyi ben bitirmedim.
Ben her kullandığımda makyaj altında yarattığı ağırlıktan rahatsız oldum.
Bitiren deney yapan kızım oldu...
Onun deneylerinden  ancak görünen kadarını kurtarabildim...



Sorularınız, merak ettikleriniz ya da önerilerinizi
yorum olarak bırakırsanız mutlu olurum...


Sevgiyle Kalın
Nur




Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard