Flormar Supermatte Berry Smoothie & Milk Chocolate Ruj - Makeup Book-Kozmetik Blogu

19 Temmuz 2017 Çarşamba

Flormar Supermatte Berry Smoothie & Milk Chocolate Ruj

Henüz çok fazla tanışmadık...
Bilmezsiniz..
Ama ben tam anlamıyla bir ruj tutkunuyum...
Hani bazılarınız kozmetik mağazaya gider birkaç renk oje alırsınız..
Eve gelince bir bakarsınız aynı renklerden zaten varmış..

Ben bu durumu rujlarda da yaşıyorum..
Flormar' ın zengin ürün koleksiyonu ve bol renk seçeneği yeterince baş döndürüyor.
Ben şikayetçi değilim..
Renkleri ve kalitesinden gayet memnunum.

Ambalajın görüntüsü ve kalitesi highend markalarla yarışır nitelikte..


Mat rujlar çoğu marka da hatta bazen en iyisi olduğunu iddia edende bile,
dudaklarda kuruma yapabiliyor.

Flormar super matte serisinin en sevdiğim yanı,
dudakları kurutmadan, çizgilere dolmadan, uzun süre kalıcı olması.
Üstelik tek katta opaklaşıyor..

Elimde fazla ürün olduğu zaman çabuk bozulma olasılığından dolayı sık kullanmadıklarımı genelde çevremdekilere dağıtıyorum.
Bu iki renk kimseye vermeye kıyamadıklarımdan.


Milk Chocolatte
ve
Berry Smothie







Renkleri tarif etmekte çok fazla beceri sahibi değilimdir.
Milk Chocolate adı ile alakası olmayan kahve alt tonlu hafif bir kırmızı diyebilirim.

Berry Smothie vişne çürüğü tadında yine kırmızı onlu çok tatlı bir bordo.
Hani bordo nun mevsimi mi olurmuş derler ya..
Bu öyle 4 mevsim kullanabileceğiniz çarpıcı renklerden..

Gün ışığında filtre kullanmadan renklerini swatchladım.
Oldukça yakın bir çekim oldu sanırım. 

İçeriğinde hiçbir şekilde sim barındırmıyor.
Kapalı ortamda daha koyu bir renk verirken,
güneşli alanda görselde görünen renkleri alıyorlar.

Hatta dudakta duruşu bundan 1-2 tık daha koyu.

Kesinlikle sim içermiyorlar.
Mat ama ışığı yansıtan saten bir bitişe sahipler.
Ben yapılarını seviyorum.
Renk vermesi doğal bitişi çok hoş..
Bu seri de birbirinden güzel 12 renk bulunuyor.
Şuan sanırım 20 tl civarında satışta..
Sizinde gönlünüzü çalacak bir rengi olduğunu düşünüyorum..


Sevgiyle Kalın
Nur






Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard