PasteL ProFashion 5'li Far Paleti - 14 Numara - Jade - Makeup Book-Kozmetik Blogu

3 Temmuz 2017 Pazartesi

PasteL ProFashion 5'li Far Paleti - 14 Numara - Jade

Merhabalar...
Yaz mevsimi deyince aklıma hep renkli göz makyajları geliyor.
Daha enerjik, daha çekici bir görüntü oluşturduğunu düşünüyorum..
Bazılarımız mavi tonlarında, bazılarımız pembelerde kendisini bulur...
Bense kendimi yeşil tonları ile ifade ettiğime inanıyorum...
Bir dönem makyaj çekmecemi yeşilin pek çok tonundan oluşan paletler ve
tekli farlar kaplıyordu.
Pek çoğunu eledim ve kullandığım makyaj malzemelerini minimalize ettim.



Ambalaj tasarımı eski koleksiyona ait olsa da,
aslında ben bu paleti alalı 3-4 aydan fazla olmamıştır.
Aldığım kozmetikçi maalesef standlarını yenilememiş.
Bunu da bu yazıyı yazabilmek için renk skalasını araştırırken fark ettim.

İşin bir de şu boyutu var;
bu görsellerde kullandığım ambalaj tasarımı benim daha çok hoşuma gidiyor.
Markaların siyaha geçiş yapmasıyla, Pastel Markası da ambalajlarını siyaha çevirmiş.,
Tabi bana fikrimi soran olmadı :D
Şaka bir yana bence bu hali daha zengin daha gösterişli ve daha özenliydi gibi geliyor.





Birbirinden ışıltılı, birbiriyle uyumlu 5 güzel renk bir araya toplanmış.
Bu paleti alırken 10 Numaralı Woodland ile arada kalmıştım.
Belki de ikisini de almalıydım neyse...

Göz makyajında baz kullanmayı sevmiyorum.
Bu nedenle bu paletin pigmentasyonu mükemmel diyebilirim.
En açık rengi beyaz ile gri arasında hafif bir geçiş gösteriyor.
Diğer 4 renk ise doğanın yeşillerinden yansıyor.

Tozutma yok diyemem ama rahatsız edecek far paletini ziyan edecek bir boyutu yok.





Renk yoğunluğu baz uygulamadan ortada...
Filtre de kullanmadım... Tamamen doğal gün ışığı...
Renk Swatch larının video ile yansımalarını görmek isterseniz,
instagram hesabıma davetlisiniz...

Pastel in kendi satış sitesinde göremedim.
Ama kozmetik satış sitelerinde hala bulunuyor.
Koleksiyona ait şuan 8 farklı palet daha var.
Pastel Profashion seri siyah ambalaj olarak satılıyor.
Ortalama olarak 20Tl gibi bir fiyatı vardı..

Serinin diğer renklerini bir altta resim olarak bırakıyorum size.

Sevgiyle Kalın

Nur

2 yorum:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard