Flormar Tinted Eyebrow Mascara - Kaş Maskarası - Makeup Book-Kozmetik Blogu

31 Temmuz 2017 Pazartesi

Flormar Tinted Eyebrow Mascara - Kaş Maskarası

Kaşlara yapılan ufak bir rötuşla tüm yüz ifadenizin değiştiğini biliyormusunuz ?
Kaşlarım çok seyrek ve dağınıktır.
Ben de bu yüzden makyajımı tamamlamak ve yüz ifademi netleştirmek için çoğunlukla kaş farı kullanıyorum.
Kaş maskaralarını Blogger ve youtuberlarda sıkça görünce merak ettim.
Flormar mağazasında gezinirken Tinted Eyebrow ürünlerini yeni çıkarttığını farkettim.
Tabi şuan eskidi bile.






Seyrek yapıda olmasına rağmen siyah denebilecek kadar çok koyu kaşlarım olduğu için en koyu rengi aldım.

Küçücük bir kıl fırçaya sahip.
Kıllar kendi ekseninde helisel dönüyor.
Bu da kaşları kolayca yakalamayı sağlıyor.

Mağaza da uygulandığında sonuç çok doğal duruyordu.
Boşlukları sanki orada kaş varmış gibi küçük küçük izler bırakarak dolduruyor.
Renk birebir oturuyor.
Kaşları tarayıp sabitlerken muntazam uygulama sağlıyor.
Kesinlikle sertleştirme yapmıyor.
Üstelik farlarda ya da kaş kalemlerinde olduğu gibi elinizi attığınızda yanlışlıkla silinip dağılmıyor.

Her alanda iyi bir ürün.

Ama yine de şikayetçiyim arkadaş.
Ben kim renkli kaş maskarası kullanmak kim.
Dön git evine sen yine kaş farı pudrası onu kullan diyorum her elime aldığımda.

Neden mi?

Renkli maskara olduğu için hatayı kaldırmıyor.
Az elin titresin ya da benim gibi astigmatsanız ve gözlük kullanmamakta ısrar ediyorsanız o kaş hizası başka bir boyuta dönüşür.

Düzgün ve doğal kaş doldurmaya eliniz alışkınsa kesinlikle alın.
Ben kusur bulamadım.

Ama acemiyim çok ta iyi yapamıyorum diyorsanız önce diğer ürün gruplarında alıştırma yapın..

Sevgiyle Kalın
NUR





Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard