BH Cosmetics Forever Nude Palet - Makeup Book-Kozmetik Blogu

17 Haziran 2017 Cumartesi

BH Cosmetics Forever Nude Palet

Pratik ve fonksiyonel ürünleri seviyorum.
Bh  Cosmetics Forever Nude ise benim için tam bir nimet.
Detaylı bir makyaj için gereken tüm ürünler bir arada.

Kaliteli sağlam plastik ambalaja sahip.
Çantaya rahat rahat atabileceğiniz bir formda.

Kapağı kendiliğinden açılmayacak şekilde güvenli.
Kapağın altında makyaj uygulamanızı kolayca yapabilmenizi sağlaya
Jumbo boy ayna bulunuyor.








.
Ten makyajı için İki renk allık ve bir aydınlatıcı pudra bulunuyor.
İki renk ruj da unutulmamış.,
Pembe ve kahvelerin arasında geçiş yapan altı renk far asıl kombinasyonu oluşturuyor.
Bunların hepsi de nude makyajlar için uygun tonlar.






.
Rujlar kremsi yapıda.
Çok yoğun pigmentasyonları yok.
Rujdan çok renkli nemlendirici ya da dudak koruyucu etkisi var.
Rujların kalıcılıkları da çok uzun süre değil.
Bir iki saatten fazla dayandığına şahit olmadım.

Allıklar doğal ışıltılarda biri pembe diğeri kahve alt tonlu şeftali renklerde...
Toz ile krem arası bir forma sahipler.
Kolay uygulanıyor anında renk veriyorlar.
Renkler doğal bitişli...

Aydınlatıcı pudrayı ise çok fazla kullanmıyorum.
Bariz bir fakını göremedim açıkçası.,
Renk vermiyor.
Belki de ben kullanım alanını yanlış biliyorumdur. :)







.
Aydınlatıcı pudrasını ben daha çok göz kapağını nötrlemek ve
kaş altı bölgesini aydınlatmak için kullanıyorum.
Hatta bazen uygulama esnasında göz makyajımda dağılmalar oluştuysa,
temizlemek ve düzeltmek için gayet işime yarıyor.


Benim için asıl olayı bitiren farlar.
Yüksek pigmentasyon ve şaşırtıcı kalıcılığı farlarda yakaladım.






.
Pembe ve kahve nin tonları arasında gezinen 6 güzel renk.
Altısı da ışıltılı..
Altısı da doğal...
Gündüz ve gece makyajlarında başrol pynayacak nitelikteler.
Tozutma sorunu yaşamadım.
İçlerinden en koyu olan en son renk sert bir fırça kullandıysam sorun yaratabiliyor.
Uygulama esnasında göz altlarıma dökülebiliyor.
Ama dediğim gibi fırçam sertse.
Diğer renkler ise beni hiç üzmedi.
Kolay uygulanıp kolay renk veriyorlar.

Eğer yazılarımın takipçisiyseniz baz kullanmayı sevmediğimi biliyorsunuzdur.
Tabi renklerin Swatchlarını çekerken filtre kullanmadığımı
ve
renklerle oynama yapmadığımı da söylememe gerek yok..

Baz kullanmaksızın inanılmaz bir pigmentasyona sahipler.
Gün boyu uçma ya da çizgilenme yapmıyorlar.
Yüksek kalıcılığa sahipler.






.
Benim için aradığım pek çok özelliğe sahipler
Benim de olsun isterseniz o biraz zor.
Maalesef ülkemizde satışı bulunmuyor.
BH Cosmetics sitesinden de ülkemizde ki gümrük yasası nedeniyle satışı bulunmuyor.
İmkanınız varsa yurt dışı giriş çıkışınız oluyorsa kendiniz temin edebilirsiniz.
Yurt dışına giden arkadaşlarınıza getirttirebilirsiniz.
Ya da güvendiğiniz bir site ye sipariş verebilirsiniz.
Ben son seçeneği uyguluyorum.

Çok elzem bir ürün değil belki ama
ülkemizde satılan bu tarz paletlerin içerisinde kesinlikle mükemmel.
Fiyat performans ilişkisi bakımından Doların yükselişi ile eh işte denilebiliyor.
Ben siparişini verdiğim dönemde 70-75 tl gibi bir ücret ile getirttirmiştim.
Şuan 18 $ ile 25$ gibi bir fiyattan satışta..

Acil ve pratiklik aradığım günler de benim kurtarıcım..



Sevgiyle Kalın

Nur









Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard