Flormar 004-Golden Caramel 5li far paleti - Makeup Book-Kozmetik Blogu

9 Temmuz 2017 Pazar

Flormar 004-Golden Caramel 5li far paleti

Hava sıcaksa ten makyajını azaltıp göz makyajına yoğunlaşma zamanı gelmiş demektir.
Sonbahar ve kış mevsimini kahve tonları ve bordolar la geçirdikten sonra ,
bahar ve yaz bronz renklerle taçlanıyor.

Makyajımı ver gözlerimi daha sıcak ve daha enerjik gösterdiğini düşündüğüm paletlerden biri de Golden Caramel...
Çok sevdiğim Flormar markasının 5 li paletlerinin içerisinde yer alan
8 farklı renk kombinasyonundan sadece bir tanesi...

Ambalajından bahsedecek olursak siyah sert plastik bir muhafaza...
Benim açımdan herhangi çekici bir yanı yok.
Bu ambalajın tek iyi tarafı bütün renklerin küçük yuvarlak çerçeveler içerisinde görünebiliyor olması.
Kapağın altında alıştığınız gibi bir kullanım aynası beklemiyor sizi.
Gerçi olsa bile çoğunlukla kullanıma uymuyor..

Bej-kahve-bronz-karamel...
Tonların hepsi benim favorim.
Kullandığım kombinlemeye göre gündüz için doğal,
gece için iddialı makyajlar oluşturabiliyorum.

Her renk kendi içerisinde hafif ışıltılar barındırıyor.
Sim -sim durmayan hafif yansımalar...






Baz kullanmayı sevmediğimi daha önce ki yazılarımda defalarca belirttim.
Buna rağmen pek çok yabancı markayı aratmayacak kadar yoğun bir şekilde renk veriyor.
Pigmentasyon açısından bu palete tam puan veriyorum.
Herkesin merak ettiği ikinci bir sorunsal ise tozutma ?
Hayır. Açıkçası ben böyle bir durumla karşılaşmadım..
Parmaklarımla uyguladığımda daha çok kremsi bir yapıda gibi.
Yumuşak bir fırçalar ile uyguladığımda çok hafif bir tozlanma oluyor.
Ama ürün ziyan eden rahatsız edici bir kıvam da değil.
Eğer fırçanız sert kıllara sahipse hiç far paletine çamur atmayın..
En pahalı en kaliteli markayı da kullansanız her taraf far tozu olacaktır..





Bu seri içerisinden şu an için sadecce iki far paletim var.
Pink Desert paletimden daha önce bahsetmiştim.
Hatırlamak için buraya bir tık.
Diğer far paletlerinden de koleksiyonuma eklemek istediklerim var.
Bence karşılaştığınızda mutlaka şans verilmesi, sahip olunması gereken bir far paleti.
Ben sevdim... Hem de çok sevdim...




Sevgiyle kalın
Nur...


Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard