Loreal Skin Expert Saf Kil Arındırıcı jel - Makeup Book-Kozmetik Blogu

26 Mayıs 2017 Cuma

Loreal Skin Expert Saf Kil Arındırıcı jel

Ciltte yağlanma ve parlama sizin için de sorun mu ?
Peki cilt temizliğine önem veriyor musunuz ?
Yüzünüzü yıkayarak temizlemekten mi hoşlanıyor musunuz ?
Peki yıkama sonrası kurluk gerginlik rahatsız ediyor mu ?









Çok soru sordum....
Makyajımdan temizleme suları ile arınıyorum.
Kullandığım ürün ve yöntemler me kadar iyi de olsa,
yüzümü yıkamadan o temiz hissini yaşayamıyorum.
Gün boyu yağlanma ve parlama sorunu ile karşı karşıya gelen cildimi beli başlı rutinler ile temizliyorum.
Düzenli kullandığım cilt ürünlerinin dışına çıkarak Loreal Skin Perfect Saf Kil Arındırıcı Jel'e bir şans verdim.
Şaşırtıcı derecede de memnun kaldım.
3-4 katı fiyata satılan muadillerine kıyasla çok başarılı.


Sabah ve akşam olmak üzere günde iki sfer kullanıyorum.
Fındık büyüklüğünde ürün alarak nemli cildime uyguluyorum.
Fazla bastırmadan cildimi yormadan köpürterek temizliyorum.
Hatta bazen bir süre cildimde maske gibi tutup sonra ılık suyla yıkadığımda oluyor.

İçeriğinde üç tip kil ile okaliptüse yer vermişler.
Arı kil, montmorillonit kili ve rhassoul kili...
Bunlar sayesinde cildi fazla yağdan arındırıp pürüzsüzleştirmeyi hedefliyor.
Bunu fazlasıyla da başardığını söyleyebilirim.,


Etkileri olarak yıkama sonrasında cildimi pürüzsüz ve saten gibi hissediyorum.
Gözeneklerimin sıkılaştığını ve nefes aldığını hissediyorum.
Daha aydınlık ve mat bir cilde sahip olduğumu düşünüyorum.
Üstelik gün boyu yağlanmam da olmuyor.

Yıkamadan sonra kısa bir süre gerginlik hissi oluyor.
Ama bu rahatsızlık veren bir kuruluk değil de daha çok gözenek sıkılaşması gibi diyebilirim.

Fiyat performans ilişkisinin çok ama çok üzerinde.

Cilt bakımım benim için çok ama çok önemli.
Hal böyle olunca Loreal Skin Perfect Saf Kil Arındırıcı Jel,
artık günlük bakım ve temizlik rutinimin içerisinde.



Sevgiyle kalın Nur ...


Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard