Anastasia Beverly Hills Self - Made Far Paleti - Makeup Book-Kozmetik Blogu

9 Mayıs 2017 Salı

Anastasia Beverly Hills Self - Made Far Paleti

Anastasia Beverly Hils pek çoğumuzun gözünde (tabi benimde)
kaş pomadları ya da diğer adı ile kaş farları ile taht kuruyor..
Kontör paletlerinin yeri ise apayrı tabi..
Her cilt tipine, her cilt rengine uyacak çeşitliliğe sahip..
Ama bugün konumuz bu değil...

Anastasia Beverly Hills dönem dönem bazı anlaşmalar yaparak limited editions far paletleri hazırlıyor..
Ülkemizde bu markanın ürünleri kolay bulunmadığı için ulaşmak çok zor.
Tamanna palet ile Self Made  için çok çabaladım.
Tamanna ya ulaşamadım.
Ama Self Made benim favori paletlerimden biri.







Ambalaj olarak özel deri tasarımlı sert bir kutuya sahip...
Görsel anlamda oldukça cezbedici..
Kapağın altında rahat kullanıma uygun büyük boy bir ayna mevcut.
Kullanım kolaylığı açısından kapağı tam geriye kırılmadan katlanabiliyor.

Böylece kullanım esnasında yer kaplama sorunu da azalıyor.

Self Made palet içerisine oldukça kaliteli çift taraflı bir de fırça eklenmiş.
Fırçanın bir tarafı far uygulaması için,
diğer tarafı ise blend (karıştırma) için oldukça iyi uygulama sağlıyor.






14 sıcak renkten oluşuyor.

Renkler genel olarak ten renginden başlayıp siyaha kadar dem veriyor.
Ağırlık olarak pembe ve kahve renkleri arasında geliyor.

Canlı ve çarpıcı olarak Deep Purple isimli mor ve
Isla ismi verilen yumuşacık bir yeşile yer verilmiş.
Benim favorim ise palete adını veren Self-Made...
Hafif bakır altın arası bir renge sahip.

Palette mat olan tek renk Buttery.
Çok silik bir renk olduğu için ben daha çok göz kapağını nötrlemede ya da
göz pınarı, kaş altı gibi bölümleri aydınlatmak için kullanıyorum.

Aslıda bu paleti her kullanışımda farklı bir renk favorim oluyor.
Yani en çok şu rengi seviyorum demek çok zor..
Self Made' de  bulunan her rengi ayrı seviyorum....






 

Tozutma mı o da ne..
Hayır Self Made tozutmuyor...


Uygulama sonrası gün boyu göz kapağında birikme olmadan sabitleniyor.

Kalıcılık konusunda da oldukça başarılı.
Allah'ım Swatchları koluma yaptığıma nasıl pişman oldum.
Suya dayanıklı göz makyajı temizleyicisi ile temizlemenizi şiddetle tavsiye ederim.

Renk yoğunluğu, pigmentasyon, kesinlikle mükemmel.
Baz ya da primer kullanmadan yukarıda ki renkleri birebir göz kapağımda elde edebiliyorum.
Görsel de de görüldüğü gibi renkler sedefli.
Kesinlikle sim içermiyor.
Bu tarz ışıltılara bayılıyorum.
benim en sevdiğim üçlü
Sherbet - Blossom - Hot&Cold

Hala bulabilme olasılığınız varsa Self - Made peletin mutlaka edinilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Yinede birazcık zevk ve istek meselesi ama ben bu paleti bulduğumda çok sevinmiştim.

Her makyaj severin en azından bir tane Anastasia Beverly Hiils paleti olmalı...







Sevgiyle kalın Nur  

Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard