Make Up Forever Ultra Hd Fondoten - Makeup Book-Kozmetik Blogu

2 Mayıs 2017 Salı

Make Up Forever Ultra Hd Fondoten

Eğer yazılarımı gerçekten okuyorsanız;
en büyük takıntımın kusursuz bir cilt olduğunu artık biliyorsunuzdur.
Lekesiz, pürüzsüz, aydınlık, duru ve canlı görünmeliyim...
Bu istediklerime Allah vergisi bir şans ile sahip olamadıysam kendim elde etmeliyim.

Evet çok şey istiyorum biliyorum.
Bu isteğime sahip olmak için de cildime bazı kozmetik ürünler uygulamam gerekiyor.
Makyaj yapmayı sevsem de yaptığım makyajı ne kendim hissetmeliyim,
ne de göz göze geldiğim insanlar beni katman katman görmeli.


Ufff evet gerçekten çok şey istiyorum...
Ama bazen çok azı çok şeye yetebiliyor.

Kamera önünde hayatlarını geçirenler için tasarlanmış bir isim var...













MakeUp Forever Ultra HD serisine ait fondöten...
Hafif yoğun ama akışkan bir yapıda..
Ortalama bir - bir buçuk pompa tüm cilde yedirmek için yeterli oluyor.
İster tok yapıda bir fırça ile, isterseniz sünger yardımı ile uygulayabiliyorsunuz.
Stippling tipi ya da klasik yassı fırçaları tavsiye etmem çünkü çizgilenme yapabiliyor.
Oldukça ince ve hafif bir yapısı var.
Ciltte kolay emilip, kolay dağılıyor.
Çizgilere dolma ya da gün içerisinde parlama yapmıyor.
Ortadan yükseğe doğru yoğun bir kapatıcılığa sahip.
Ama buna rağmen uygulamadan bir kaç dakika sonrasında,
tamamen varlığını unutturuyor.
O derece hafif....
Kokusunu ben hissedemedim.









MUFE markasına göre kuru, normal , karma cilt tiplerine uygun olduğunu söylüyor.
Şimdi orada bir durup düşünelim.
Ben yağlı cilt yapısına sahibim.
Gün ortasında illa bir yağ kusma olayı yaşıyorum.
Özellikle T bölgemde...


Bu kusma olayını engellemek için güne iyi bir cilt temizliği arkasından,
tonik ve nemlendirici uygulayarak başlıyorum.
Belli bir emilim arası verdikten sonra primer - fondöten sıralamasını uyguluyorum.
Hatta bazı fondöten isimlerinin arkasından mutlaka pudra uygulaması da geçiyorum.
Hal böyle olunca ki bugüne kadar kullandığım bütün fondöten isimlerinde bu sorunu yaşadım...
Mufe isminde de parlama oluştu...
Ama genel temizlik rutinime primer ve pudra rutini ekleyince kusursuz sonuç aldım.
Sizin cildiniz benimki kadar yağlı olmayabilir.
O yüzden denemeden kat kat uygulamayın.
Günlük hayatta temizlik - primer - mufe ultra HD bana çok çok çok fazlasıyla yetiyor.

Oldukça geniş bir renk skalasına sahip olan MUFE Ultra HD fondöten arasından
125 - y315 renk benim cildimle birebir örtüşüyor.
Bu ürüne ait bütün renk seçeneklerini bir alt fotoğrafta sizlerle...









Fiyat performans bakımından değerlendirmeye tabi tutarsak;
High End bir ürün.
Mart ayı içerisinde Sephora ya sorduğumda
fiyatı 160-180 TL ortalamasındaydı diye hatırlıyorum.
Bu performans ta daha alt bir ürün var mı maalesef bilmiyorum.
Bu ürün bu ücreti hak edermi derseniz o kadar uzman değilim.
Günlük hayatta belki gerek yok diye düşünülebilir ama,
tek kelime ile mükemmel bir fondöten.
Benim fiyat performans değerlendirmeme göre değer...

Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard