Loreal Skin Expert Saf Kil Detoks Maskesi - Makeup Book-Kozmetik Blogu

1 Haziran 2017 Perşembe

Loreal Skin Expert Saf Kil Detoks Maskesi

Cildiniz sizin için ne kadar değerli?
ya da
Cildinizi ne kadar önemsiyorsunuz?
Yaşlanmak benim için çok önemli değil;
ama kusursuz, temiz ve sağlıklı bir cilt konusunda ciddi anlamda takıntılıyım.
Makyaj rutinimde dikkat ettiklerim,
makyaj temizliğinde vazgeçilmezlerim,
birde bakım rutinlerim var.
Hassas ve sorunlu cildim yüzünden kolay kolay rutinlerimin dışına çıkıp,
farklı ürünler deneyemiyorum.
Ama bazen de kendime karşı koyamıyor yeniliklere açılıyorum.










.

Loreal Skin Expert Saf Kil Detoks Maskesi' de son zamanlarda merak ettiklerimden biriydi.
Arı kil, montmorillonit kili , rhassoul kili ve kömür birleşimi ile cildi kurutmadan pürüzsüzleştirip,
sağlıkla ışıldayan bir görünüm sağlamayı amaçlıyor.
İçeriğinde alkol, paraben ve benzen türevlerine yer verilmemiş.









.

ilk kullanımdan itibaren cilt gözle görülebilir şekilde temizleniyor.
Bir haftalık kullanım da cilt daha taze bir ışıltıya kavuşuyor.

Kullanım önerisi olarak makyajdan arınmış cilde haftada 2-3 kere ince bir tabaka halinde uygulayıp,
5-10 dk kurumasını bekledikten ılık suyla yıkayın. Ya da nemli bir havlu yardımı ile silerek temizlemeyi öneriyor.

Makyaj temizliğimin arkasından yine bu seriye ait Saf Kil Arındırıcı Jel ile yüzümü yıkayıp kuruluyorum.
Bazen fırça ile bazen de parmaklarımla yüzüme yaydırıp kurumasını bekliyorum.
Kuruma esnasında sanki bir mıknatıs gözeneklerimde ne varsa üst tabakaya çekiyormuş gibi bir görüntü oluşturuyor.





.

Benim hissettiğim ve gözlemlediğim sonuçları şöyle paylaşayım.
Normal şartlarda hafta da iki sefer kendim hazırladığım kil maskesini uygulardım.
Loreal daha iyisini hazırlamış bence.
Uygulama esnasında bile cildinde ki o gerilmeyi toparlanmayı hissedebiliyorsunuz.
10 dk sonunda maske hala yüzünüzdeyse mimik yapmanız zor.
Kuruma ile beraber maske üzerinde sanki demir tozlarına mıknatıs tutmuşsunuz gibi gözeneklerde ki kirler çekilmeye başlıyor.
Benzetebileceğim en uygun tabir sanırım buydu.
Ben bol su ile yıkayarak arınma taraftarıyım.
Öyle de yapıyorum.
Yıkama sonrasında yağdan tamamen arınmış bir cildim oluyor.





Yüzümde hafif bir gerginlik hissi oluyor.
Ama bu rahatsız edici bir kuruluk şeklinde değil.
Daha çok sıkılaşma toparlanma gibi oluyor.
Cilt tonum bir ton daha açık gibi duruyor.
Kızarıklıklarım cilt lekelerim eskisine oranla daha az belirgin.
Ya da bana öyle geliyor.
Siyah nokta problemim çok yok ama komedon yani beyaz gözeneklerim bazen can sıkıcı olabiliyor.
Loreal Skin Expert Saf kil Detoks Maskesi ile bu görünüm gözle görünür bir şekilde azaldı.
Sonuç olarak stoklu kullanmaya aday bir ürünüm olur kendisi.




Sevgiyle Kalın
Nur....



1 yorum:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard