Seventeen İnstan Glow Bronzing Rock Bronzer - Makeup Book-Kozmetik Blogu

4 Mayıs 2017 Perşembe

Seventeen İnstan Glow Bronzing Rock Bronzer

Bahar geldi..
Havalar ısındı...
Yürekler ısındı...
Parlayan güneşle beraber çevremizde renkler de arttı...
Bu kadar değişim, elbette giyimimizle beraber makyajımıza da yansıdı.

Sonbahar - kış mevsimi döngüsünü havalar gibi hüzünlü ve soğuk makyajlarla geçirdik.
Kahverenginin, grinin her tonunu kullandık.
Artık canlılığın, yaşamın simgesi pembelere, bronzlara geçme zamanı...

Yüzümü detaylandırmayı, kontür ile boyutlandırmayı seviyorum.
Ama güneşişn yükseldiği sıcak günlerde bunu taşımak zor oluyor.
Bahar - yaz dönemini hafif BB kremler ve bronzerlarla geçirmek daha uygun geliyor.



Yoğun bronzer uygulamalarından çok hoşlanmasam da beni cezbeden bir ürünle karşılaştım.
Seventeen İnstant Glow Pink Bronze Bronzing Rocks Wash Of

Adını bu şekilde yazmak ciddi anlamda işkence...
Bir firma nasıl bu kadar uzun bir isim koymaya cesaret edebilir...
Bana göre ismi Pink Bronze Rocks....






Cam görünümlü kare akrilik kutu tasarımının içerisine yerleştirilmiş.
Ne kadar sevdiğimi sanırım üzerindeki yazıların durumundan anlayabilirsiniz.
Boot.com üzerinde satışı olan bir ürün. Yalnız şu sıralar orada da yok.
Ben instagram üzerinde satış yapan bir sitede görüp aşık olmuştum.
Aşkımın karşılığını da aldım.





Top allık diye tabir ettiğimiz allıkların çakış taşı formuna sahip.
Pembe alt tonlu tatlı bir kahverengi.
Kahve köpüğü rengi de diyebilirim.
Sim içermeden parlak sedefli bir yapıya sahip.
Uygulama için fırçayı şöyle hafifçe etrafında gezdirmek yeterli oluyor.
Fırçadan yüze yansıması da aynı derece de kolay ve homojen.
Bu kahverengi görünümlü çakıltaşları elmacık kemikleri üzerinde,
güneşte yanmış etkisiyle pembe bir bronzluk veriyor.
Hem bronzluk etkisine hem de aydınlatıcı etkisine sahip.
Bu ürünü ister tek başına isterse kontür üzerine de uygulayabilirsiniz.
Benim favorilerim içerisinde...

Alt karede bir - iki fırça darbesi ile bıraktığı rengi yansıttım.
Fotoğraflarımda ürün renklerinde kesinlikle efekt kullanmıyorum.

Gördüğünüz renk neyse tam olarak o.
Hafif sedefli, biraz pembe, biraz kahve, bolca bronz...
Benim güneş öpücüğü tabirim var ya hani...
İşte yanaklarda bıraktığı o etkiyi seviyorum .. 








Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard