Loreal Skin Expert Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu - Makeup Book-Kozmetik Blogu

23 Mayıs 2017 Salı

Loreal Skin Expert Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Cilt temizliği belki de makyaj yapmaktan çok daha önemli bir sorunsaldır.
Ben de bu iki konuda da fazlasıyla takıntılıyım.

Günlük temizlik ve bakım rutinim, bir de makyaj temizliği rutinim var.
Makyaj mendilleri ile silip geçiştirmek bana göre değil.
Bazen yüz yıkama jelleri de tek başına yeterli gelmiyor.
Yılardır kullandığım başka bir markanın micellar suyu vardı.
Bir maceraya atılıp değiştirdim.
Korka korka aldığım ama sevdiğim bir ürün oldu.
Malum alışkanlıklardan vazgeçmek zor.





400ml dev boyu ile oldukça uzun süre kullanımıma yeterli olacağını düşünüyorum.
Şeffaf şişe içerisinde hafif mor bir renkte sıvı.
Tamamen kokusuz.
Alkol ve paraben benzerlerini kesinlikle içermiyor.

Normalden kuruya ve normalden yağlıya olmak üzere iki farklı tipte hazırlanmış
Ben yağlı cilt tipine sahibim.
Dikkatsizliğim sayesinde normalden kuruya dönük ciltliler için üretilen temizleme suyunu almışım.

Ağır makyaj yaptığım durumlarda 4 pamuk ile bütün cildimi derinlemesine temizleyebiliyorum.
Uzun vakitler ayırıp ta primer, fondöten, kapatıcı, kontür aydınlatıcı allık uygulamaları ile katman katman yaptığım ten makyajımı ovalamadan zorlamadan , cildimi yormadan iki pamuk ile arındırabiliyorum.

Gözlerim hassas, ışığa duyarlı rüzgara gelince nazlı hemen yaşarır sulanır.
Bu yüzden göz kalemim eyeliner ve maskaram genellikle suya dayanaklı ürün gruplarından.
Yine aynı şekilde iki pamukla gözlerimdeki tüm makyajdan kalıntıları ile beraber kurtulabiliyorum.
Bunu yaparken gözlerimde herhangi bir alerjik reaksiyon yaratmıyor.
Bu da benim için önemli bir artı özellik.




 
Kuru ciltler için olanı alıp kullanmama rağmen cildimde yağlanma ya da parlama yaratmadı.
Sivilcelenme sorunumda olmadı.
Normal şartlarda temizleme suları ile makyajımı temizledikten sonra yeterli bulmayıp bir de su ve sabun ya da yıkama jellerine başvururum.
Loreal Paris Micellar makyaj temizleme suyundan sonra buna gerek duymuyorum.
Çünkü en ağır makyajlarımda bile 4 pamuk ve azıcık bir ürünle derinlemesine temizliği yakalayabiliyorum.
Beşinci pamuk derseniz tertemiz kalıyor.
Ekonomik yönden de bakacak olursak diğer pek çok üründe göz makyajını temizler diye yazsa da mutlaka kalıntı bırakıyor olur.
Loreal Paris Micellar  tek başına hem göze hem tene yeter...


Daha iyisi var mıdır bilmem ama benim şuana kadar kullandıklarım arasında,
en iyi makyaj temizleme suyu bu...
Uzunca bir süre yenilik arayışına çıkmadan kullanabileceğimi düşünüyorum.









Sevgiyle kalın Nur  



Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard