Maybelline İnstant Anti-Age The Eraser Eye Gözaltı Kapatıcısı - Makeup Book-Kozmetik Blogu

31 Ekim 2017 Salı

Maybelline İnstant Anti-Age The Eraser Eye Gözaltı Kapatıcısı

En sevdiğim stoklayarak kullandığım ve hani firmalar önce alıştırıp sonrasında satıştan çeker ya işte stantlardan çekilmesinden korktuğum kapatıcım.
Bir kapatıcıyı bu kadar çok sevip te ne den bu kadar süre yazmadan kenarda beklettim bilmiyorum.
Belki ihmalkarlık, belki unutkanlık, belki de çoğunluğun zaten çoktan kullanıyor olması.

Maybelline İnstant Anti-Age The Eraser Eye
Yaşlanma etkilerini de yavaşlatmaya yarayan bu kapatıcı tam bir mucize benim için.




Dış ambalajdan iç kullanıma sırasıyla bakarsak..
Çevirmeli tüp içerisinde bir ürün tasarlanmış.
Bu bir taraftan ürünü kontrollü kullanmanıza yardımcı oluyor.
Diğer taraftan eğer ki bu tarz ambalajları alışkın değilseniz, ya da bu ürüne aşinalığınız yoksa,
ilk bir kaç kullanım tam bir ürün zayiatı...

Uygulama için uç kısma sünger aplikatör tasarlanmış.
İsteyen çıkartabiliyor.
Hatta bazıları tak çıkart yaparak ihtiyaç durumlarına göre kullanıyormuş...
Kendi süngeri ile uygulama sağladığınız zaman en mükemmel sonucu veriyor.
Diğer taraftan da süngere ürün gelene kadar çok fazla ürün harcamanız gerekiyor.
Ki göz altlarım için mercimek tanesinden bir tık ufak bir parça fazla fazla yetiyor bana...
Bir taraftan olumu yanları var diğer taraftan eksi tarafları var aplikatör tasarımının..




İncecik bir yapıya sahip.
Bununla beraber hafiften ortaya doğru kapatıcılığı var.
İnce yapısı sayesinde çizgilere dolmadan, birikme yapmadan aydınlık etki vererek çok güzel bir bitiş sağlıyor.
Çok fazla bir göz altı problemim olmadığı için tek başına The Eraser Eye benim için yeterli geliyor.
Ama iş tempomun yoğun olduğu, uykusuzluğa maruz kaldım günlerde göz altlarım mosmorsa bir miktar correct uygulamam gerekebiliyor.

Gün boyu dağılmadan kuruma ya da yağlanma yapmadan, dağılmadan nasıl uyguladıysam öyle kalıyor.

Adından da anlaşıldığı gibi göz altları için oldukça uygun.
Hem kapatıcı hem de göz altı bölgeyi aydınlatmak için kullnılabilir.
Cildinizde sivilce ya da leke problemleri varsa maalesef onlar üzerinde sonuç alamayacaksınız.
Ki bu benim kişisel fikrimdir.. Ben lekelerimi kapatmakta başarılı bulmadım.
Üstelik aydınlatıcı özelliği uyguladığım sivilceli ya da lekeli bölge daha da beirgin hale geldi..

Fiyat performans bakımından oldukça başarılı bir ürün.
Hatta indirim zamanlarına denk getirilirse kesinlikle mükemmel bile denilebilir.

Kişisel deneyimlerimi paylaştığım için beğeni veya beğenmeme durumları kişiden kşiye göre ve ihtiyaca-algıya göre değişebilir.


Sorularınız, merak ettikleriniz, deneyimlememi istedikleriniz ve hatta eleştirileriniz için yorum bırakabilirsiniz..
Sevgiyle kalın
Nur 






Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard