Kiko Bright Duo 14 İkili Far Paleti - Makeup Book-Kozmetik Blogu

19 Ekim 2017 Perşembe

Kiko Bright Duo 14 İkili Far Paleti

Beni tanıyanlar artık az çok biliyor sabah 5buçukta kalkıyorum ve hazırlanıp, kargalar kahvaltı etmeye çalışırken  işe gitmek için yollara düşüyorum...

Konumuzla ilgisine gelirsek bazen makyaj da pratiklik arıyorum.
Özellikle sabah erken kalkmakta zorlandığım zamanlarda..
Ki 5 buçuk fazlasıyla erken bir saat.

İşte pratik makyaj çözümüm; kısa bir süre önce ülkemizde de mağazalarını açan Kiko markasının  küçük farları.
Küçük dediğime bakmayın fazlasıyla yoğun gramajıyla, her gün kullanılsa da kolay tüketebileceğiniz bir ürün değil. 




Kaliteli sert plastik içerisinde tatlı bir ambalaj tasarımına sahip.
Parlak akrilik olduğu için kolay çizilebiliyor.
Görsel tasarımını sevdiğim gibi ürünün kendisini de çok seviyorum.
Preslenmiş toz olarak geçse de hafif kremsi bir havası var.
Tozutma olayına fırçam sert olmadıkça rastlamadım.




Ne tamamen mat ne de pırıl pırıl parlayan simlere sahip....
Belki de karşılaşabileceğiniz en doğal ışıltıya sahip Bright duo serisinin bu farı..
Açıkçası mat farlarla aram çok iyi değil genelde ışıltılı farları seviyorum..
Ama bunun kıvamı bir başka..
Bende en çok hayranlık uyandıran yanı ışığı yansıtması..
Pembe olan tarafı çok fazla renk vermiyor.
Tam renk alması için yoğun uygulama yapılması lazım.
Koyu kahve olan yan ise crease bölgesini gölgelendirmek için en sevdiğim ton.
Aşırı pigmentli diyebilirim.
Güzel karıştırma yapılmazsa yapay durabilir.
Tek renk buğulu makyajlar için de oldukça ideal.
Alt iki fotoğrafa gün ışığı ve açık ortam gölge çekim Swatchlarını ekliyorum.









Fiyat sorularını çok alıyorum.
Maalesef net hatırlamıyorum, yanlış bilgi de vermek istemiyorum
ama sanırım 30 - 35 tl arası bir fiyatı vardı.
Renk skalası oldukça geniş bir yelpazeye sahip.
Saten yapıda ki farlardan ve göz makyajlarından hoşlanıyorsanız bir bakmalısınız..


Sevgiyle kalın
Nur













Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard