Reel Techniques Stippling Brush - Makyaj Fırçası - Makeup Book-Kozmetik Blogu

10 Ekim 2017 Salı

Reel Techniques Stippling Brush - Makyaj Fırçası

Hiç bir ürünü kullanıp sevmediğiniz, çekmecenin dibine atıp unuttuğunuz çoookk uzun zaman geçip tekrar elinize aldığınızda kullanıp ta memnun kaldığınız oldu mu hiç?
O nasıl bir şey öyle dediğinizi duyuyor gibiyim.

Nadir de olsa ben bazen bu tür durumları yaşıyorum.
Yıllar yıllar önce çok sevgili Chapman kardeşler  Reel Techniques ilk tasarladıklarında deli gibi videolar tanıtımlar dönüyordu ortalıkta.
Bir çok fırça ile birlikte büyük bir heves ile Stippling Brush siparişi de vermiştim.



Kulanım amacı likit ve krem ürünleri dağıtmak...
Duo fibre denilen yarı sentetik yarı doğal kıllardan oluşuyor.
Çift renkli ve alıştığınız duo fibre fırçalara oranla daha kısa ve kalın kıl yapısında.
Fondoten, bb krem, baz, kapatıcı, krem allık ne istersen etkili bir şekilde uygulama yapılabiliyor (MUŞ)



İlk kullandığımda fondöten ve primer uygulamasında bulunmuştum.
Her ikisin de de bu ne yazık boş reklam şişirme diye söylenip durmuştum.
Ki hatırlatırım bu fırçaları Tr ye getirttirene kadar ne çekmiştim şimdilerde kozmetik mağazalarda bulmak çok kolay.

Primer yüze homojen dağılmıyor burada anlaşalım.
Bu fırça ile primer sürmek çok kolay değil. Tam yüz sürmüyorum ihtiyaç bölgesine uyguluyorum derseniz biçilmiş kaftan.
Fondoten BB-CC krem uygulamaları için ise mükemmel.
İlk uygulamada dairesel hareketlerle yedirmeye çalışmıştım.
Ne yaptıysam yüzüm çizgi çizgi kaldı.
Çizgileri yok etmek ürünü cildime yedirmek için sonrasında başka bir fırça daha kullanmam gerekmişti.
Sonuç olarak bir kaç zorlamadan sonra yıkayıp çekmecenin arka köşelerine cezaya bırakmıştım.
Şu sıralar ise en çok kullandıklarım arasında yer alıyor.






Meğer bu fırçayı yanlış kullanıyormuşum.
Küçük ve yumuşak patpatlar halinde ürünü cilde yedirip, sonrasında rötuş olması açısından bastırmadan yumuşak dairesel hareketlerle uygulamak gerekiyormuş.
Bu kullanım şekliyle kullandığınız ten ürünü yokmuş gibi doğal bir sonuç ve daha fazla kapatıcılık sağlıyor.
Toz allık denemedim ama krem allık ve krem kontur uygulamalarında çok güzel blend-karıştırma işlemi görüyor.



Doğru kullanımı keşfettiğimden beri çok kereler yıkadım.
Kıllarında ne dökülme ne de bozulma oluşmadı.
Bu arada ben bu fırçayı 2011 senesinde İlk Blog açtığım dönemde almıştım :)
Yani verdiğiniz parayı sonuna kadar hak eden ürünlerden.


Sevgiyle Kalın
Nur




Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard