Benefit Erase Paste Kapatıcı - Makeup Book-Kozmetik Blogu

6 Ekim 2017 Cuma

Benefit Erase Paste Kapatıcı

Kapatıcılar, corrector ürünler bir makyajın can dostlarıdır.
Kusursuz cilt görüntüsü takıntıma da en büyük yardımcılarım..
Çok fazla marka ve ürün denedim ama sanrım bu sayfaya sadece memnun kaldıklarım girebilecek..
Bunların başında Benefit markası Erase Paste geliyor
Her kafadan ses çıksa da, seveni kadar sevmeyeni olsa da benim favorim.

Minnacık bir kavanoz içerisinde oldukça yoğun kıvamda,
ama bir o kadarda nemli bir ürün.




Bazıları kutusu içerisinden çıkan spatula yardımı ile uyguluyor.
Bazıları fırça ya da sünger yardımı ile dağıtmayı seviyor-muş
Benim ve işi bilen makeup artistlerin önerisi en ideal uygulama parmaklar.

Kavonozun küçüklüğüne göre buna bir servet ödüyorum diye düşünmeyin.
Şöyle ki kıvamı ve kapatıcılığı öyle yoğun ki parmağımı içine bastırmıyorum sadece değdirip parmağımda kalanı göz altıma uyguluyorum.
Doğru düzgün almadığım ürün tüm göz altıma uygulamaya yetiyor.
İhtiyacıma göre tekrarlıyorum.

Kozmetik mağazalarda ki ışık yanılsaması yüzünden bana verilen renk deep yani serinin en koyu rengi.
Zaten seri de 3 renk mevcut.
Benim alma amacım cildimdeki renk kusurlarını, geçmişten kalma sivilce lekelerini kapatmaktı.
ama fondöten ile arasında belli bir fark yaratınca göz altlarımda duruşunu merak ettim.

Beni şaşırtan bir sonuç verdi.
Bütün gün pc karşısında çalışmanın verdiği yorgunluğu, gecenin uykusuzluğunu ve sabahın köründe kalkmanın etkisiyle oluşan mor ve yorgun görünümü silip attı.

Renk tonu sorunu yüzünden üzerinden ince yapılı başka bir kapatıcıyı aydınlatıcı niyetine uygulayıp loose powder ile sabitlediğimde ben temizlemek isteyene kadar bütün günü sorunsuz yaşıyorum.

Yoğun kıvamına göre hafif ve varlığı hissedilmiyor.
Doğru renk tonunu tuttursaydım üzerinden başka bir kapatıcı yada aydınlatıcı kullanmama gerek olmazdı. Çünkü saten denebilecek kadar aydınlık bir bitiş sağlıyor..
Sevdiğim ve vazgeçemeyeceklerim arasında yer alıyor..



Sevgiyle kalın
Nur 


Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard