KIKO Volume Attraction Maskara - Makeup Book-Kozmetik Blogu

6 Kasım 2017 Pazartesi

KIKO Volume Attraction Maskara

Kiko Makeup Milano markası ülkemize girdiğinden beri çok ilgimi çekiyor.
Pek çok ürününü deneyimleme fırsatım oldu.
Kalitesine güvendiğim isimler arasına yer alıyor.
Ülkemiz de kozmetik ürünlerin lüx tüketim sınıfında yer aldığını düşünürsek, ortalama fiyatları ile her bütçeye hitap edebileceğini düşündüğüm bir marka.
Şu an için en büyük kusuru hala online satışı aktive edememiş olmaları.
Tabi bir de şube ağlarının küçük oluşu.
Belki ülkemizde yer aldıkları pasta payını büyüttükçe şubelerde yaygınlaşır.
Kim bilir?


Bugün ise  markanın deneyip yorumlamak istediğim volume attraction isimli maskara.
Bir ürünü aldığım gibi sayfaya koyma taraftarı değilim.
Bir iki kullanımda kendisini hemen belli etmez bazıları.
Hele ki maskara ise...
Artık çoğumuz biliyoruz ki ilk günler illallah dedirten maskaralar,
sonra bir anda gözdemiz olabiliyorlar.



Bir maskaranın istediğim gibi olup olmadığını anlayabilmek için en az iki hafta deneyimlemekten yanayım ben.
Ambalajından bahsederek başlayacak olursak;
Ambalaj tasarımında hiçbir görselliğe yer verilmemiş.
Bilinen dümdüz silindir bir tüp.
Metal dokusuna sahip, pembe-kahve arası rengi dışında göze hoş gelen bir çekiciliği yok.



Herkeste farklı etkiler bırakan, yorumlaması en riskli kozmetik grubu maskaralardır.
Ben kısa ve düz kirpik yapısındayım, bir başkası uzun ve seyrek kirpik yapısındadır,
daha bir başkası ise Allah vergisi takma kirpik efekti ile doğmuştur.
Hepimizin aynı üründen memnun kalmamız oldukça zor.

Kıl fırça yapısında düzenli ve sık kıllara sahip.
Her kiriği tek tek yakalayıp hafifçe kıvırıyor.
Eğer ki kirpiklerim seyrek, zayıf daha gür görünsün diyorsanız bu maskarayı sevebilirsiniz.
Çünkü volume kısmında ciddi bir attraction yaratıyor.
Şaka bir yana dolgun görünüm için gerçekten kirpiklere katkı sağlıyor.
Sık kıl yapısının helisel dizilimi ile de bir-iki tık fazladan kıvırma etkisi de bırakıyor.

Ben anlaşabildim mi aslında hayır.
Bir paragraf öncesinde dediğim gibi benim sahip olduğum yapı maalesef düz ve kısa.
Kıvrık görünüm için bu maskara ile ekstra kirpik maşasına ihtiyacım oluyor.
Kısa oldukları için de bende ki etkisi çok belli olmuyor.


Yapısından hiç bahsetmediğimi fark ettim.
İlk açıştan itibaren gönül rahatlığı ile kullanabileceğiniz bir maskara.
Kıvam ayarı net tutturulmuş.
Bir diğer artısı da katlar arasında az kurusun bir sabitlensin diye çok beklemenize gerek kalmıyor.
Hızlı sabitleniyor.
Bu özelliğini aşırı sevmemin bir diğer yanı; çoğu maskara sabitlenene kadar göz altlarımı maskaraya buluyorlar.
Kiko makeup Milano da en çok bu hızlı sabitlenme özelliğini sevdim.

Sevmediğim, sevemediğim yanıysa maalesef maskara parfümlü.
Belki içeriğinde kullanılan yağlardan kaynaklanıyordur.
Bilemem.. Ama göz ürünlerimde kokudan pek hoşlanmıyorum.
Koku hassasiyeti olanlar mağazalarda deneyip test etmeden almasınlar..


Her türlü yorum eleştiri  ve önerinize açığım.. Yorum olarak iletirseniz sevinirim.


Sevgiyle kalın
Nur 



Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard