Too Faced Better Than Sex Maskara - Makeup Book-Kozmetik Blogu

29 Eylül 2017 Cuma

Too Faced Better Than Sex Maskara

Kusursuz bir göz makyajına sahip olmak için kirpiklerinizi ya takma kirpik desteği ile ya da güzel bir maskara ile taçlandırmanız gerekir.
Özel gün ve geceler davetler haricinde takma kirpik kullanmayı sevmiyorum..
Simsiyah , gür ve uzun kirpik görünümüne bayılıyorum.
Benim için oldukça çekici bir görüntü.
Bakışlara extra derinlik katıyor.

Maalesef uzun, kıvrık ve gür kirpiklere bayılsam da ben bu konu da mahrum bırakılmışım.
Kirpik yapım kısa, düz ve seyrek..
Hal böyle olunca takviye güçlerine fazlasıyla ihtiyacım oluyor.






Too Faced markasının Better Than Sex maskarası benim için oldukça özel.
Kendi içerisinde çapraz dönen oldukça yoğun kıl fırçaya sahip.
Yapısal olarak kesinlikle o her tarafa bulaşan akışkanlıkla karşılaşmadım.
Aksine ilk kullanımdan itibaren istenen kıvamda.
Rengi sonsuz karanlığa sahip.

Kirpikleri yapıştırmadan tek tek ayırıyor.
Kirpik ekleme yapmadan sadece fırça sıklığı ile olan kirpiklerinize inanılmaz bir yoğunluk veriyor.

Kirpikleri sertleştirmeden hafifçe kıvırıyor.
Kirpiklerde dökülme veya gözde alerjik reaksiyona neden olmadı.

Buraya kadar her şey iyi.
Hep mi memnunsun hiç mi şikayetin yok derseniz elbette var.
Yoğun siyahlığı ve kirpiklere verdiği yoğun hacim herşeye değiyor.
En sevdiğim etkisi bu.

Uzatma ve ya da kıvırma konusunda benim açımdan çok ta yeterli gelmedi.
Ama yazımın başından da belirttiğim bir şey var.
Kirpik yapım kısa ve dümdüz.
Kirpik maşası bile kolay kolay yeterli olmuyor.
Bu yüzden maskara ya fazla haksızlık etmek istemiyorum.
Kirpik maşasının üzerine uygulandığında ise kıvrımları gayet güzel belirginleştiriyor.

Nerde bulabilirsiniz sorusuna ise ben genelde yurt dışından getirttiriyorum.
Elimdeki seyahat boy.
İyi haber ise sanırım artık Sephora mağazalarında mevcut.

Sevgiyle kalın
Nur





1 yorum:

  1. Benim kirpiklerim de böyle bilgi için çoook teşekkür ederim ��

    YanıtlaSil

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard