Nars Dolomites İkili Far - Makeup Book-Kozmetik Blogu

13 Haziran 2017 Salı

Nars Dolomites İkili Far

Makyaj çekmecemde pek çok markaya yer vermeye çalışıyorum.
Gözde isimlerimden biri de Nars.
Ten grubu ürünlerini çok severek kullanıyorum.
Göz grubunda ise Dolomites far favorim.















.
İkili bir palet olan Dolomites parlak renklerden oluşuyor.
Mat makyaj sevenleri biraz korkutsa da bence çarpıcı bakışlara imza atıyor.
Pembe kuvars ve tatlı bir çikolata rengi ile kombinlenmiş.
İncecik ışıltıları ile harika sedef parlaklığına sahipler.
Yüksek pigmentasyonlu ve gün boyu kalıcı...
Çizgilenme yapmadan, yağlanmadan, uçmadan
gün boyu bozulmadan kalıcılığını koruyor.
İpeksi yapıya sahip..
Fırçanız ne kadar yumuşaksa tozutma da o kadar az oluyor.















.
Ben baz kullanmayı çok sevmiyorum.
Ya da başka bir değişle far bazı kullanmaya alışkın değilim.
Swatch uygulamasında da far bazı kullanmadım.
Buna rağmen Dolamites in renkleri çok başarılı.
Doğal ışıltılara sahip mükemmel bir ikili bence.
Uygulama yoğunluğuna ve eyeliner desteğine göre hem gündüz,
hem gece makyajlarına uyarlanabilir.
Hangi mevsim kullanılabilir diye sormayı düşünmeyin bile.
Çünkü bu ikilinin mevsimi yok  bence...
Gölgeli, smoke, cut crease...
Pek çok makyaj modasını sadece bu iki renkle bile uyarlayabilirsiniz.
Beyaz tenlilere de, esmerlere de, benim gibi buğday tenlilere de çok yakışıyor.








Kapanışı ambalajı ile yapalım
Aslında fazla söze gerek te yok.
Nars kullananlar zaten bunu iyi biliyorlar.

Klasik nubuk deri hissine sahip siyah plastik ambalaj..
Kolay uygulama imkanı veren iç aynaya sahip...
Çanta da taşımaya olanak veren pıt kapak...

Benim gözümde hiçbir olumsuz yanı, kusuru yok..
Bu seriden gözüme kestirdiğim başka renkler de var tabi ki..

Nars ürünlerine sahip olabilmek için
Nars mağazaları, Sephora lar, ya da MAKYAJ TRENDİ 
internet satış sitesinden ulaşabilirsiniz.

Şimdilik bu kadar.
...

Sevgiyle kalın
NUR



1 yorum:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard