Loreal Skin Expert Saf Kil Peeling Maskesi - Makeup Book-Kozmetik Blogu

5 Haziran 2017 Pazartesi

Loreal Skin Expert Saf Kil Peeling Maskesi

Okul hayatı bitti iş yoğunluğu başladı aile yaşamı derken kendime vakit ayıramaz oldum.
Annem bana her yaz gittiği  memleketten çakıl çakıl kil getirirdi.
Bende bitmesinden korka korka dikkatle kullanırdım.
Kimyasaldı, yapay ürünlerdi kullanmaktan çok korkardım.
Malum yaş ergenliği geçse de,,
ergenlikte çekmediğim sivilce kabusunu iş stresinden yaşamaya başladım.
Kil maskelerimse en büyük destekçim olur bu sancılı dönemlerde.
Zaman darlaşmaya başlayınca, kendim hazırlamaya üşenmeye de başladım.
O arayışım içerisinde masum içeriği ile Loreal Saf Kil olarak lanse edilen cilt bakım ve temizlik ürünleri dikkatimi çekmeye başladı.
Bundan önceki postlarımda Skin Expert Saf Kil serisi bazı ürünlerden bahsetmiştim.
Şimdi ise yeterince deneyimlediğimi düşündüğüm,

Peeling Maskesinden bahsetmek istiyorum.





50 ml cam kavanoz içerisinde..
Yumuşak kremsi bir kıvama sahip.
Domates püresini ya da kızıl toprak diye de bilinen killi toprak görünümüne sahip.
İçerisinde minik tanecikler var.
Adından da anlaşılacağı gibi peeling uygulaması için hazırlanmış.
Çok az bir ürün ile göz ve dudak çevrem hariç tüm cildime uygulama yaptım.
Bu esnada tanecikleri hissetseniz de bir sıkıntı yaratmıyor.
Ortalama 10-15 dk cilt yüzeyinde beklettikten sonra kuruyor.

Diğer kil maskeleri gibi öyle yüzü geren mimikleri engelleyen bir maske değil..
Bekleme süresi sonunda ılık su yardımı ile yüzüme çok fazla baskı uygulamadan,
dairesel hareketlerle cildimi maskeden arındırıyorum..





3 saf kili karıştırırlarken bileşimine kırmızı yosun özü eklemişler.
Böylece cildi pürüzsüzleştirmeyi
yağdan arındırıp, gözenekleri temizlemeyi ve sıkılaştırmayı vaat ediyor.

İlk kullanımdan itibaren de ciddi bir şekilde farkı gözlemleyebiliyorsunuz.
Öncelikle temizleme aşamasına geçince çok dikkatli olmak gerekiyor.;
İri tanecikli olduğu için bastırarak yıkama yaparsanız ciltte hassasiyet oluşumuna sebep olabilirsiniz.
Fazla bastırmadan dairesel hareketlerle yıkamak en güzeli.
Tüm kilden arındıktan sonra cildinizde bebek teni gibi kadifemsi bir his bırakıyor.
Maske sonrası ekstradan bir nemlendirici uygulamanız gerekmiyor.
Ciltte kalan fazla yağı alırken kurutma yapmıyor.
Gözeneklerimin tamamı olmasa da,
büyük bir çoğunluğunun temizlenmiş olduğunu hissetim.
Kısacası ben sevdim.





Eksi özelliği yok mu elbette var.
Bir defa taneciklerinin agresif yapıda olmasını ben seviyorum.
Ama herkesin bu iri taneciklerle anlaşabileceğini düşünmüyorum.

Benim cildim yağlı, kısa vade de cildimde bıraktığı nemli etki hoşuma gitti.
Ama uzun vade de burun bölgemde bu nemli etki sanki yağlıymış gibi hissettirdi.
Peeling olduğu için aktif sivilcesi olanlar kullanma konusunda bence bir daha düşünmeli.
Cilt hassasiyeti oluşturabilir.
Kullanım şekli olarak hafta da iki-üç gün önerilmiş.
Ama ben cilt yapıma göre hafta da bir gün kullanmayı yeterli buluyorum.
Sevdim mi ? Sevdim....
Artık benim cilt bakım rutinimin bir parçası


Sevgiyle kalın Nur



Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard