Erkekler için alınabilecek hediye önerileri - Makeup Book-Kozmetik Blogu

25 Aralık 2017 Pazartesi

Erkekler için alınabilecek hediye önerileri

😘😘😘😘Herkese merhabalar..
Yeni yıla girmeye sayılı günler kalmış ve siz hala ona ne hediye alacağınızı bilmiyorsanız size ufak hediye tüyoları ile geldim..
Tabi '' O '' dan kasıt, erkek arkadaşınız, sevgiliniz, eşiniz, oğlunuz veya babanız olabilir.
Değer verdiğiniz tüm erkeklere uygun mutlaka bir şey bulacaksınız..
 
Kalıcı ve anlam içeren hediyeler vermekten hoşlanıyorsanız saat fikri sizin de hoşunuza gidebilir.
Zamanı takip etmek herkes için önemlidir. En azından benim için önemli.
Zamana her bakışında aklına gelmek ve hoş bir tebessümle hatırlanmak tam benim tarzım..
Beğendiğim ve sizler içinde örnek oluşturmasını istediğim saatlerden kolaj oluşturdum.
 
 
 
 
 
 
İkinci alternatif hem ondan, hem de sizden bir iz taşıyacak bir parfüm seçmek.
Seçim yaparken ten rengi, zevkler ve hayat tarzı oldukça önem taşıyor.
Ben bir erkeğe odunsu ve biraz da olsa baharatlı kokuları çok yakıştırıyorum.
Bunlar da bu konu da benim seçimlerim.
 
 
 
 
Başka bir alternatif ise kendisi benim gözdem olur..
Kişisel bakım çantası - sandığı...
Kalıcı hediyeler vermeyi sevdiğim için bu sandık fikrini çok seviyorum.
Sandık içindeki ürünler tükendikçe yenilerini ekleyebiliyorsunuz.
Kişisel bakım ürünleri, yani uzuuuuun uzuuunnn,
---- diş macunu, diş fırçası, ağız bakım suyu, el kremi, duş jeli, traş sabunu, deodorant, roll-on, parfüm, traş bıçağı, traş makinesi, traş losyonu.... vs.. vs..
aklınıza gelebilecek imkanınız dahilinde bir erkeğin ihtiyaç duyabileceği bakım ürünlerinden oluşan bir dopdolu bir sepet ..
İçeriği kendi bütçenize göre hazırlayıp geriye görselliği güzel ve bir parça erkeksi bir sandık-kutu-çanta tipinde bir aksesuar bulmak kalıyor..
Önerebileceklerimi sizin için bir kolajda buluşturdum..
 
 
 
 
 
 
Birde şu sıralar bi Bitcoin, Cripto para sevdası alıp başını gitti..

Çevremde bu konuda kafa yoran pek çok arkadaşım var.
Eğer bu gibi yeniliklerin, her an karlı yatırımların peşinde bir tanıdığınız varsa onun için bir kitap ya da e-kitap edinebilirsiniz.
 

 
Hediyeyi eşiniz ya da sevgilinize hazırlıyorsanız,
biraz özel olsun biraz da izim olsun diyorsanız ona sıra dışı bir hediye hazırlayabilirsiniz..
Emek isteyen ama fazla efor sarf ettirmeyen oldukça romantik bir öpücük panosu hazırlayabilirsiniz..
Güzel bir çerçeve , ve beyaz bir kağıt bunun için yeterli olacaktır..
Çıkartın rengarenk rujlarınızı, gerisi dudaklarınıza kalsın ;)






Her özel günde kazak, gömlek almaktan sıkılıp yenilikler arayanlar için umarım yararlı bir yazı oluşturmuşumdur.
Sizin de özel fikirleriniz varsa yorumlar da bizlerle paylaşır mısınız?

Sevgiyle Kalın
Nur


 

1 yorum:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard