NYX Taupe Blush / Allık - Kontür Pudrası - Makeup Book-Kozmetik Blogu

27 Kasım 2017 Pazartesi

NYX Taupe Blush / Allık - Kontür Pudrası

Bazılarımız için zor ya da gereksiz görünse de benim için yüz kontürleme günlük hayatta dahil vazgeçilmezim.
Neden derseniz dolunay gibi yusyuvarlak bir yüzüm var.
Son dönemlerde biraz da kilo alınca tam oldu :)
Yüz kontürleme konusunda bu denli hassas olunca pek çok ürün araştırıp deneyimliyorum.
Zaman buldukça da ara ara sizlerle paylaşacağım.
Bugün Allık statüsünde olup aslında çok güzel ve bir o kadar da hesaplı olan bir kontür pudrasından bahsedeceğim.







Nyx markasının Hd serisinde yer alan 24 renkten sadece biri Nyx Taupe.
Hafif grilik barındıran Toprak ve boz arasında karışık bir renk.
Ara tonları tanımlarken gerçekten zorlanıyorum affedin.
Kontür ürünlerimi seçerken ten rengimden bir - iki ton koyu olmasına,
tam olarak mat olmasına ve az da olsa gri alt tonlu olmasına özen gösteriyorum.
Bunda ki amaç gerçek bir gölge efekti gibi durmasını sağlamak.
En azından benim düşüncem bu.





Renk ve matlık konusunda benim favorim oldu.
Yoğun pigmentli.
İnanılmaz bir şekilde yoğun renk veriyor.
Anında sabitleniyor.
Doğru fırça ile kontrollü uygulama sağlanması gerekiyor.
Aksi taktirde hem yapay hem de aşırı bir görüntü oluşturuyor.
( bu nasıl bir anlatım bozukluğuysa )
Mümkün olduğunca küçük ebatlarda yassı bir fırça ile süpürme hareketleri ile,
az az ürün takviyesi yaparak uygulanırsa gerçekten çıkan sonuçtan memnun kalacağınızın garantisini verebilirim.
Kalıcılık ise hızlı sabitlenmesine paralel olarak,
eğer eliniz ile çok fazla kurcalamazsanız gün boyu sizinle kalacaktır.





Çok az da olsa tozutma yapıyor.
Ama sizi canınızdan bezdirecek kadar değil.
Pek çok hşgende marka ile kıyaslandığında çoğunda daha fazla tozutma problemi olduğunu görebilirsiniz.
Bu açıdan benim gözümde Nyx blush serisi gayet masum.
Gramajına bakarsak pek çok allık-bronzer-kontür pudrasına oranla küçük gibi görünsede,
Yoğun renk vermesi ve kalıcılığı göze alındığında oldukça bereketli.

Fiyat performans sorarsanız bugün itibarı ile HD Blush ÜRÜNLERİ 28 TL aynı allıklar refil olarak almak isterseniz 16 tl olarak satışta bulunuyorlar.
Fiyat performans ilişkisinden de tam not alır bence.


Yorumlarınızı bekliyorum...
Sevgiyle Kalın
Nur



Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard