Maybelline Fit Me Matte+Poreless Fondoten - Makeup Book-Kozmetik Blogu

28 Eylül 2017 Perşembe

Maybelline Fit Me Matte+Poreless Fondoten

Maybelline benim gözümde uzun yıllarca maskara markası olarak kalmıştır.
Ülkemizde bi dönem geniş ürün yelpazesi bulunmuyordu çünkü.
Ama en küçük kozmetik dükkanından en büyük kozmetik mağazaya kadar her yerde çeşit çeşit maskaralarını bulmak mümkündü.

Yıllar içerisinde Türkiye de ki ürün skalasını arttırdı..
Artık baş döndüren ürünlere de imzasını atıyor.
Hele ki son dönemlerde far paletleri oldukça revaçta..
Ama ben size fondöteninden bahsetmek istiyorum...






Matte + Poreless daha çok normalden yağlıya dönük cilt tipleri için dormüle edilmiş..
Hem mat hem de gözenekler üzerinde gözle fark edilir biçimde etkili bir fondöten.
Makyajı mat tutarken hastalıklı bir yapıya büründürmüyor.
Sadece yağdan parlamasını engelliyor.
Tende kadife hissi yaratıp doğal bitiş sunuyor.

Örtücülüğü oldukça iyi.
Ortadan yükseğe doğru diyebilirim.
Cildimde geçmiş sivilce lekelerim mevcut çoğu zaman kapatıcı takviyesi uygulamam gerekse de bu fondöten ile kullanırken öyle bir ihtiyacı çok ta duymadım.

Kalıcılık konusunda da oldukça başarılı.
Sabahın çok erken saatlerinde uyguladığım halde ortalama 6 saat bozulmadan kalabiliyor.

Cildim oldukça yağlı..
Aslında T - bölgem oldukça yağlı.
Gün içerisinde mutlaka parlama sorunu yaşarım.
Diğer fondötenler ile tüm cildime pudra uygularken, Maybelline Fit Me ile sadece T bölgeme küçük bir takviye geçiyorum.

Akma dağılma ya da gün içerisinde çizgilenme yaratmıyor.
Kendi içerisinde pudralı bir yapıya sahip.
Çoğu zaman pudralı fondötenler burun kenarlarımda ya da çene ucumda pul pul, kabuk kabuk bir görünüm yaratırken Fit Me ile gayet rahat bir gün geçirdim.
Görsel deki fondötenim kullandığım 3. tüp ve o da bitmek üzere..
Yani tam anlamıyla sevdim..

(Yıllar önce Türkiye ye daha giriş yapmadan nasıl bir hevesle sipariş geçip kargosunu 4 gözle beklemiştim..
AH AAHHH...
Deneme şansım olmadan aldığımdan rengi çok koyu gelmişti )








Renk seçeneklerinin tatmin edici olduğunu düşünüyorum.
Şuan için ülkemizde satışta olan 16 renk seçeneği var diye biliyorum.
Tek sıkıntısı her kozmetik mağaza da her rengin testerının bulunmaması..
Normal satış fiyatı 28-30 tl arası..
Ama indirimlerde takip ederseniz çok daha uygun fiyatlara alabilirsiniz.

Sevgiyle kalın
Nur







Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard