Loreal Paris True Match Highlight 101W Golden Glow ( Dore Tonlarında Aydınlatıcı ) - Makeup Book-Kozmetik Blogu

25 Ağustos 2017 Cuma

Loreal Paris True Match Highlight 101W Golden Glow ( Dore Tonlarında Aydınlatıcı )

Merhabalar...
Bir süredir yazılarıma yoğun bir şekilde devam edemiyorum..
Yazacak konu sıkıntısından mı hayır değil..
İnstagram ya da facebook üzerinden takip edenler az çok biliyorlar şuan yazmayı, anlatılmayı bekleyen çok fazla ürün birikti..
Yeni bir iş yeni projeler, biraz da sağlık problemleri derken yazmaya zaman kalmadı..

Hazır fırsat bulmuşken, benim gibi aydınlatıcı tutkunlarına  Loreal Paris True Match Highlight ürününden bahsetmek istiyorum.








Bu ürün 3 renkten oluşuyor olsa da kozmetik stantlarda sadece iki rengine rastladım..
buğday ve esmer tenliler için;
101w Golden Glow
Altın ışıltılarında sarı alt tonlu daha çok dore ye dönük hafif krem formda likit aydınlatıcı.
Açık ve beyaz tenliler için;
301c Icy Glow
İnci sedef ışıltısına sahip pembe alt tonlu daha çok metalik gibi duran yine hafif krem formda likit aydınlatıcı.

Benim ten rengim buğday ile esmer arasında kararsız kaldığı için pembe tonlu aydınlatıcıları pek kendime yakıştıramıyorum.
Bu yüzden hiç sormadan denemeden Golden Glow-Dore aydınlatıcıyı aldım ve severek te kullanıyorum.






Strobing makyaj severler bu seriyi kesin sevecekler.
Yada aydınlatıcım olsun ama kolay uygulansın uğraştırmasın ve doğal dursun diyorsanız siz de seversiniz.

Baz olarak kullanılabilir, fondöten ile karıştırılıp uygulanabilir, yada doğrudan aydınlatıcı bölgesine uygulayabilirsiniz.

En doğal uygulama parmaklar ve beauty blender yardımı ile oluyor.
Tek püf noktası çabuk sabitlendiği için hızlı, seri olmak.
Yoksa bıraktığınız yerde kalıp gibi durabilir.

Yağlı cildime rağmen tüm gün yüzümde kalıcılığını koruyarak ta beni ekstra şaşırttı açıkçası.
İtiraf etmek gerekirse kalıcılığı ve sırıtmayan doğal bitişi ile ben çok sevdim.
50-55 TL gibi bir fiyata satılıyor. İndirim günlerinde yarı fiyatına bulmak mümkün.
Fiyat performans ilişkisinden de tam not alır.





Pek çok kişinin tek bir şikayeti vardı araştırdığımda..
Kolay dağılmıyor..
Hayır kolay dağılıyor ama seri uygulamak gerekiyor. Çünkü hızlı kuruyor.
Benden bu kadar...


Sevgiyle kalın
NUR


Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard