Diadermine Cilt Arındırıcı Peeling.. - Makeup Book-Kozmetik Blogu

11 Ağustos 2017 Cuma

Diadermine Cilt Arındırıcı Peeling..

Günlerden Cuma - Cumartesi ise benim bakım rutinim başlamış demektir.
Bakım deyince aklınıza ne geliyor?
Saç serumları, yağlar, cilt maskeleri, manikür, pedikür, oy oy oy ne çok derdimiz var..
Haftalık rutinler aylık rutinler ihtiyaca göre değişen kürler..

Benim 3gün de bir uyguladığım bir de peeling rutinim var.
2 seneden uzun bir süredir düzenli olarak kullandığım bir isim
Diadermine Cilt Arındırıcı Peeling..





Jel diyemeyeceğim daha çok kumlu kil gibi yoğun bir kıvama sahip.
İnce deniz kumunu andıran tanecikleri var..
Hafi nemli cilt üzerine ister elinizle isterseniz micro pedler ile dairesel hareketler yaparak uygulayabilirsiniz.
Ben kuru cilt üzerinde 2-3 dk. uygulayıp sonra dan hafif nemlendirerek işleme 2-3 dk. daha devam edip tamamen temizliyorum.
Herkesin beğendiği bir özellik midir, bilmiyorum ama taneciklerin verdiği hissiyatı ben seviyorum.
Cildi aşırı hassas olanların dikkatli kullanması gerektiğini düşünüyorum.
Tanecikli yapısı çizilmeye ya da kızarıklığa yol açabilir.
Ben kendi adıma konuşacak olursam öyle bir yan etki ile karşılaşmadım.






İçerik bilgilerine buraya bıraktıktan sonra kalan etkilerini aktarmaya devam edebilirim.
Çok iri gözeneklerim yok ama itiraf etmeliyim ki gözenek,
yağlanma sivilcelenme gibi can sıkıcı cilt problemlerim var.

Siyah nokta değil de komedon denilen sinir bozucu beyaz noktalarım var.
3 gün ara ile düzenli bir şekilde Diadermine peeling uyguluyorum.

Gözeneklerimi temizliyor, yağlanmayı dengeliyor,
sivilcelenme sorunumu minimum düzeyde tutuyor.
Yüz boyun ve göğüs dekolte bölgesinde rahatlıkla kullanıyorum.
Yıllardır kullanıyorum ve hiçbir şekilde alerjik reaksiyon ya da her hangi bir 
iritasyon sorunuyla karşılaşmadım.

Bu kadar iyi bir ürünün tek bir sevmediğim yanı var..
Kokusu...
Gerçekten çok kötü kokuyor. Diadermine parfüm kullanmıyor..
Bu aslında iyi bir özellik ama benim gibi uzun uzadıya kullananlar,
kokusu konusunda sıkıntı yaşayabilirler.

İster alıştığımı düşünün isterseniz umursamadığımı ama kokusuna rağmen ben seviyorum.


Başka bir yazımda görüşmek dileğiyle
Sevgiyle kalın...
Nur..








Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard